Clicky

Jump to content

LuciTm

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. 1.In data de 08.09.15 am primit prin inlocuire pe ASIGURARE un HTC one M8 teoretic nou in cutie de HTC one M8s. 2.Dupa 3 zile de utilizare constat ca produsul are 3 defecte:digitizerul este dezlipit de ecran,micro sd slot nefunctional,butoanele de volum pica din lacas.Sun la call center si imi recomanda sa trimit produsul in service. 3.In 16.09.15 trimit prin Germanos(imi era mai aproape) telefonul la Regenersis serviceul autorizat HTC.In data de 01.10.15 primesc raspuns de la Service ca produsul are urme de lichid in el si a fost umblat in el de catre o persoana neautorizata. 4.In 06.10.15 primesc telefonul exact asa cum l-am trimis si cu o fisa pe care scrie ca este scos din garantie. 5.In 08.10.15 ma duc la sediul Orange de unde am primit telefonul initial si acestia m-au clamat spunandu-mi ca vor incerca sa rezolve problema. 6.In 13.10.15 primesc un apel halucinant de la Service Orange care imi confirma ca telefonul are urme de utilizare necorespunzatoare in interior/ca nu au ce sa faca decat sa imi trimita telefonul inapoi nereparat sau inlocuit si pe langa asta au constatat ca are ansamblat pe el un ecran contrafacut. In concluzie am primit pe asigurare un telefon ansamblat cine stie unde,dupa cateva zile de utilizare corespunzatoare am constat defectele amintite si cand am vrut sa il repar pe garantie macar pentru a il putea folosi in continuare nu am avut acest drept deoarece produsul avea defecte care l-au scos din garantie...
×

Important Information

Terms of Use