Clicky

Jump to content

Toma Alexandru

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. In situatia mea nu se punea problema de garantie pt ca era soc mecanic ! presupun ca Visual Fan se ocupa de garantie , eu doar am ales oferta cea mai buna dintre cele 7 firme la care am trimis mail-uri In rest vreau sa mentionez ca am fost foarte multumit de modelul X1 Soul , pana sa il sparg a functionat ireprosabil ! si sotia mea are V1 viper I si e supermultumita de el ! are cam 6 luni si a functionat perfect pana acum
  2. Hai sa va povestesc cum sta treaba cu cei de la Sfinxtelecom dupa ce am trimis doua telefoane Allview x1soul cu display crapat ( partener autorizat Allview ) in cateva mail-uri dintre mine si ei : Buna Ziua ! Am un telefon Allview X1 soul la care am spart Display-ul si Touch-screen - ul si l-am schimbat in localitatea de domiciliu (Oradea) la un service de telefoane dar acum se vede intunecata imaginea ( din soft e data la maximum luminozitatea) si as fi interesat sa il schimb din nou la firma dumneavoastra . Va rog frumos sa imi trimiteti o oferta de pret p
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use