Clicky

Jump to content

teoX

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Multumesc pentru "like"-uri dar eu nu tin la asa ceva. Faptul ca cititi ceea ce scriu si (poate) gasiti o informatie care sa va fie folositoare e benefic inclusiv mie. Fiind in postura in care sunt, cind vad posturile referitoare la o parere vizavi de achizitionarea unui produs sub marca Allview, imi aduc aminte de copilarie / tinerete cind se cerea o parere referitoare la un film sau spectacol: "- Bai, ai fost ? Merita vazut ? - Frate, ce sa-ti zic... E tragi-comedie. Cind iesi plingi dupa bani, dar rizi de cei ce intra." ------------------ Revenind la subiect: Am primit un telefon astazi la a 2-a trimitere in service (trimitere ce s-a facut la cererea celor de la Altex). Eram intr-o sedinta. Am iesit si-am cautat un loc linistit sa aud ce mi se transmite. Cind mi-a zis despre ce e vorba m-a busit risul (sec / amar e adevarat) dar cu greu mi-am stapinit hohotele de ris. M-am intors in biroul unde se tinea si le-am povestit colegilor. S-a dus naibi si sedinta si tot. Miine o tinem din nou. Astept acum sa vina al 2-lea proces verbal de constatare. Kafka, in unele privinte, era copil. Daca ar fi folosit un produs Allview sigur ar mai fi scris macar inca 2 carti. (Fie vorba intre noi, trebuie sa ai multa vointa si timp disponibil sa le termii cap coada.)
  2. Am folosit si folosesc meniuri in Engleza. Voi tine cont de ambele sugestii facute. Multumesc.
  3. @soare Pentru mine este un instrument de lucru si nu o "fita". Daca bugetul e prea mic atunci prefer sa renunt si sa-mi redifinesc obiectivele. @Scootch98 Prin expresia "- suport producator bun spre foarte bun;" am in vedere ca producatorul, in momentul in care exista un bug in sistemul de operare implementat sa faca tot posibilul sa-l elimine; nu aveam in vedere upgrade de la o versiune de android la una superioara. Daca sistemul lucreaza unitar, ca un tot: software+hardware, fara probleme, nu sunt interesat de upgrade-uri la versiuni ulterioare de android. Stabilitate si fiabilitatea in timp le consider mult mai importante. (Cred ca am folosit prea mult timp Nokia modele vechi si nu ma adaptez la "nou".)
  4. Deci... daca sunteti echilibrat, aveti vointa, nu va lasati batuti de problemele ivite si stati bine psihic... consultati pagina disponibila mai jos http://www.just.ro/MinisterulJusti%C8%9Biei/Listapersoanelorautorizate/Expertijudiciari/tabid/160/Default.aspx Introduceti la cautare "Electronica" si alegeti o persoana cit mai aproape de voi. Ceea ce doriti se numeste "expertiza tehnica extrajudiciara" si efectuata de un expert tehnic autorizat de Ministerul Justitiei, o puteti folosi atit la ANPC, cit si contra vinzator / service / ANPC, si chiar dupa, daca este cazul, intr-un proces civil / penal. Celui ce-l contacti prezentatii date reale, fapte si acte intr-un mod cit mai obiectiv posibil. E posibil (sau nu) sa fiti uimiti de ceea ce veti afla si solutiile sa fie mult mai simple si eficiente. Aveti curaj si nu va lasati intimidati de denumiri oficiale.
  5. Sunt in cautarea unui smartphone in bugetul de 1000 ron. Caracteristici principale: - android; - dual SIM, minim 3G; - fiabilitate foarte buna; - calitatea service-ului bun spre foarte bun; - suport producator bun spre foarte bun; - optiuni de "privacy" bine implementate fara a necesita root-are; - capacitate cit mai buna de multitasking; - rezolutie minima de 1280x720 si reprezentare foarte buna a tonurilor de culoare; - calitate foarte buna in convorbiri; - sunet clar si puternic pe speaker; - gps cu Glonass; Caracteristici optionale: - dimenisune in zona de 4.7" - 5.x" ; - slot mini SDCard; - rezolutia camerei foto nu conteaza, calitatea imaginii e mai importanta; - baterie cu o durata medie/decenta; Optiunile sunt ordonate in functie de importanta pentru mine. Nu sunt interesat de punctaje in benchmark-uri, de jocuri si/sau retele sociale. Multumesc anticipat pentru pareri / sfaturi.
  6. Sunt urcate deja pe youtube rezumate si link-urile le au si cei de la Altex si cei de la VisualFan. Statistica vizionari 0. Le voi face publice folosind cuvinte cheie in titlu si descriere.... sa dea bine in cautari.
  7. Nimic, e functional. ...aaaa! Scuze. Conform cu procesul verbal e defect si motiv de anulare a garantiei. Am facut ceva pentru care acum ma felicit: am filmat si cind am facut pachetul si l-am trimis si cind l-am primit. Cind l-am primit: pachetul de la Cargus virgin - desfacere - teste - inclusiv cind ii pun cartelele SIM si-l testez (in background fiind procesul verbal din imaginea de mai sus). As putea sa-l pun online dar apar numerele de telefon personale si pe care nu doresc sa le fac publice. Da' poate gasesc o solutie...
  8. Daca faci referire la expresia "Bai, frate! Baga un ochi aici si zi-mi ce problema are telefonul asta!" sa stii ca inclusiv acele cuvinte au fost pronuntate cu un ton scazut, civilizat spre prietenesc. Cei cu care am discutat in magazin n-aveau nici o vina pentru situatia creata. Pentru moment eu ma opresc aici cu discutia pe tema. "Unele" din documentele emise si modul cum au fost folosite (dupa umila mea parere) intra sub incidenta Codului Penal si sunt alte persoane care sa stabileasca cit, ce si cum.
  9. Eu l-am luat de Altex. Dupa ce a venit de la service cu ce scrie acolo, m-am dus la magazinul de unde l-am luat. Le-am povestit aratindu-le actele ce si cum. Mi-au zis ca nu au ce face. In acel moment am scos telefonul si le-am spus pe romaneste "Bai, frate! Baga un ochi aici si zi-mi ce problema are telefonul asta!" Dupa citeva butoane pe telefon s-a facut omul rosu la fata si nu reusea sa lege 2 cuvinte coerent. Edit: Trebuie sa tineti minte un lucru: daca ajungeti la OPC plingerea o faceti fata de firma de unde ati procurat produsul si nu fata de firma de service. Firma de service nu are obligatii fata de "Cumparator". Conform legii, "Vinzatorul" este cel ce are obligatii fata de voi. Cu el va bateti. Inainte de a junge la OPC, faceti o cerere scrisa catre Vinzator in care specificati ca service-ul nu si-a facut datoria in cele 15 zile si doriti: 1) schimbarea produsului cu altul nou identic; 2) alt produs in aceleasi valoare; 3) banii inapoi; Negociati, fiti flexibili si motivati cit mai puternic alegerea facuta. Si... cereti numar de inregistrare a cerererii... ceva "palpabil" daca ajungeti sa va adresati la OPC. http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449%28r1%29%20din%202003.html
  10. Pentru cine nu stie sau cunoaste: Cele 15 zile se scurg din momentul in care ati predat produsul pentru service - pina ia primirea din nou in mina. Cele 15 zile includ eventualele zile pentru transport. Cum o rezolva cu transportul vinzatorul cu service-ul e treaba lor. In lege nu e prevazut nimic legat de cum, ce fac in spate "Vinzatorul" si "Firma de service" in perioada asta. Nu exista motive legale de prelungire indiferent de motivele invocate. Termenul este de 15 zile si punct. In ce priveste service-ul celor de la Allview... cred ca imaginile de mai jos spun mai multe. Telefonul a fost trimis cu "speaker defect" si s-a intors cu acelasi defect + garantie anulata din motivele din imagine. Conform cu procesul lor verbal telefonul are "probleme majore" cu SIM-urile si "necesita placa de baza contracost". Conform cu procesul lor verbal, produsul este defect intrucit "produsul se returneaza nereparat" deci... Ba mai mult: "produsul nu prezinta vicii de fabricatie" ... atit doar... nu vede speaker-ul (speaker-ul sau traseul pina la el fiind defect). Iconita cu speaker-ul din jumatatea de jos a imaginii ar trebui sa fie ALBA daca speaker-ul ar fi FUNCTIONAL.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use