Clicky

Jump to content

Csatari Andrea

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Iti doresc multa rabdare, mie mi-a spus doamna de la relatii clienti RDS ca nu a mai intalnit Allview Viper S defect. (vezi postul meu mai sus ) In service la RDS in fata mea erau 5 persoane cu telefon allview defect, iar dupa mine au mai intrat 3 persoane tot cu telefoane allview in mana.....
  2. Buna ziua, Cu aceeasi problema ma lupt si eu, am achizirionat un telefon Allview Viper S in aug 2014 de la RDS Satu Mare; in data de 15.07.2015 am anuntat pe Allview Helpdesk ca telefonul comaseaza numerele la intamplare si se resetaza singur. Am primit raspuns ca trebuie efectuat update-ul pentru acest model. Dupa update telefonul se reseta in continuare singur, se comasau numerele din agenda, ba chiar au disparut TOATE numerele din agenda de mai multe ori. In data de 30.07.2015 am anuntat din nou problemele intampinate la care s-a raspuns cu imbinare contacte ..... din nou mail ca nu am imbinat contacte... . raspuns Allview : "Pentru a solutiona situatia dumneavoastra, trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat;", in data de 07.08 a plecat telefonul spre service, cu precizarea de la Dansii ca perioada de service este intre 1-15 zile calendaristice. De atunci nu am telefon. (intre timp i-am rugat si eu sa urgenteze situatia, deoarece plecam din tara si am nevoie de telefon, fara rezultat) in data de 20.08 am primit o instiintare "Stimata doamna, In cazul de fata s-a acordat negatie pentru acest produs . Vom reveni cu copia documentului aferent dupa intocmirea acestuia . Cu aceasta copie trebuie sa va adresati magazinului de unde ati achizitionat produsul pentru solutionare. Cu respect, Daniel Sarbu Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro Pana, azi 31.08.2015 nu am primit nici un document, am incercat sa aflu informatii telefonic, dar raspunsul standard a fost : "in cel mai scurt timp se va rezolva problema Dvs" si "in cel mai scurt timp se va emite documentul....", Care este cel mai scurt timp posibil legal? Chiar nu se poate solutiona o problema de acest gen doar cu implicarea ANPC-ului? Dupa acelasi e-mail transmis si catre Helpdesk am primit la ora 14 (31 aug 2015) o instiintare cu negatiea intocmita in data de 26.8.2015. Cu acest document m-am prezentat la magazinul RDS unde a trebuit sa depun o cerere pentru inlocuirea produsului, deoarece ALLVIEW NU comunicat si celor de la RDS negatia. Deci dupa ce am dat o gramada de bani pe produsul romanesc, mai astept pentru solutionare si la RDS, neavand telefon in aceasta perioada de 1 luna de zile. update 10.09.2015 azi 10.09.2015 inca nu am telefon, la RDS se asteapta raspuns de nivel 4 (nu stiu ce inseamna nivel 4), dar doamna de la Relatii Clienti, foarte suparata mi-a spus ca ar trebui sa prezint mai multa rabdare ca e vorba de o suma mare. Da intradevar e o suma mare, suma pe care am platit-o Eu. Suma mare pentru care de 6 saptamani nu pot folosi produsul. Mai astept "cu rabdare" pana luni, dupa care voi depune o plangere la OPC impotriva RDS si ALLVIEW.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use