Clicky

Jump to content

Alexandru Nan

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Am uitat sa precizez ca acea eroare imi sugera update-ul prin aplicatia Samsung smart switch ceea ce am si facut, si mi-a dat si unroot la telefon. Singura mea nemultumire este ca ar fi fost folosit inainte sa il cumpar. Daca ei imi confirmau ca au umblat la soft nu ar fi fost o problema, sincer.
  2. Asta asa e, practic nu am nicio dovada. O sa incerc totusi .
  3. Hmmm... inteleg. Atunci poate daca contactez protectia consumatorului?
  4. As dori sa imi impartasesc durerea creata in urma achizitiei lui S6 de la QuickMobile. La cateva zile de la primirea telefonului am observat ca nu ii pot face update-ul la soft din aceasta cauza: http://imgur.com/7w9ezNE. Dupa mai multe cautari pe net am realizat ca telefonul poate fi rootat lucru confirmat de faptul ca aveam preinstalata aplicatia SuperSu http://imgur.com/VAB30F0 .In doar 3 zile telefonul avea si cateva zgarieturi pe butonul Home ( bineinteles ca am fost foarte atent cu el) asa ca am depus o cerere de inlocuire pe motiv ca a mai fost folosit inainte.Ieri am primit un mesaj cum ca returul a fost refuzat din cauza acelor zgarieturi si al unui soc mecanic de pe fata laterala ( care nu exista in momentul in care am impachetat telefonul si l-am trimis). Momentan astept sa primesc coletul prin curier. Credeti ca as mai putea face ceva? Ma gandeam sa ii contactez direct pe cei de la Samsung.
  5. As dori sa imi impartasesc durerea creata in urma achizitiei lui S6 de la QuickMobile. La cateva zile de la primirea telefonului am observat ca nu ii pot face update-ul la soft din aceasta cauza: http://imgur.com/7w9ezNE. Dupa mai multe cautari pe net am realizat ca telefonul poate fi rootat lucru confirmat de faptul ca aveam preinstalata aplicatia SuperSu http://imgur.com/VAB30F0 .In doar 3 zile telefonul avea si cateva zgarieturi pe butonul Home ( bineinteles ca am fost foarte atent cu el) asa ca am depus o cerere de inlocuire pe motiv ca a mai fost folosit inainte.Ieri am primit un mesaj cum ca returul a fost refuzat din cauza acelor zgarieturi si al unui soc mecanic de pe fata laterala ( care nu exista in momentul in care am impachetat telefonul si l-am trimis). Momentan astept sa primesc coletul prin curier. Credeti ca as mai putea face ceva? Ma gandeam sa ii contactez direct pe cei de la Samsung.
  6. As dori sa imi impartasesc durerea creata in urma achizitiei lui S6 de la QuickMobile. La cateva zile de la primirea telefonului am observat ca nu ii pot face update-ul la soft din aceasta cauza: http://imgur.com/7w9ezNE. Dupa mai multe cautari pe net am realizat ca telefonul poate fi rootat lucru confirmat de faptul ca aveam preinstalata aplicatia SuperSu http://imgur.com/VAB30F0 .In doar 3 zile telefonul avea si cateva zgarieturi pe butonul Home ( bineinteles ca am fost foarte atent cu el) asa ca am depus o cerere de inlocuire pe motiv ca a mai fost folosit inainte.Ieri am primit un mesaj cum ca returul a fost refuzat din cauza acelor zgarieturi si al unui soc mecanic de pe fata laterala ( care nu exista in momentul in care am impachetat telefonul si l-am trimis). Momentan astept sa primesc coletul prin curier. Credeti ca as mai putea face ceva? Ma gandeam sa ii contactez direct pe cei de la Samsung.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use