Clicky

Jump to content

Teodorescu Florin

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Negatia este o ustensila prin care noi,cumparatorii de produse avem siguranta solutionarii cazului in maxim 15 zile calendaristice de cand am trimis produsul la garantie! Unui service autorizat nu ii trebuie atat de multe zile ptr. a stabili daca produsul este reparabil sau nu ! Orice vanzator are obligatia prin lege ca in 15 zile sa repare produsul,iar daca nu exista aceasta posibilitate (defect ireparabil sau lipsa piese schimb),sa il schimbe cu un altul nou. Sfatul meu:daca cineva va mai trece prin ce am trecut si eu (cu siguranta vor mai fi multi altii,fiindca inca traim intr-o tara c
  2. Si eu sunt foarte nemultumit de serviciile celor de la VISUAL FAN din Brasov. Pe 21.07.2015 am cumparat un P6 Life cu un defect major:nu se incarca!...pe 22.07.2015 l-am trimis la VISUAL FAN prin URGENT CURIER...dupa 15 zile am inceput sa ii sun:dupa nenumarete raspunsuri identice date in sictir si la misto de operatori si o minciuna ca telefonul mi-a fost trimis...tot nu am un raspuns viabil la problema mea,iar dupa 23 zile calendaristice deja am intrat in panica si nu stiu ce sa fac...ANPC-ul este o solutie? Sincer imi vina sa ma duc personal sa il ridic de la VISUAL FAN!! P.S.:va recoma
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use