Clicky

Jump to content

adi19

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Parerea mea este ca piesele folosite pt. a produce allview sunt medii spre slabe, DAR sistemul lor de service facut LA BATAIE DE JOC, ii descalifica.Crezi ca daca am trimis un tel de 4-5 ori in service lor si s-a stricat in 2 zile voi mai cumpara vreodata de la ei sau de la firma GIONEE?Pierd clienti in dusmanie cu treaba asta.Deja au inceput sa preia tel. defecte direct din sucursalele DIGI in scurt timp se vor satura si astia de la digi de problemele lor si cred ca vor renunta la ei. Si atunci ...gata cu ei.
  2. Parerea mea este urmatoarea :ei cer piese foarte proaste pt. productia lor sperand ca vor rezista atat timp cat telefonul sa fie schimbat cu un model mai nou si beneficiind de "functionalitatea institutiilor noastre" refuza sa le schimbe pe cele cu probleme.Referitor la telefoanele din China, am cumparat un Ulefefone Be Pro de vreun an si n-am nici o problema de functionare cu el la 100E sincer super-super telefonul...asa ca nu confirm faptul ca telef. din China sunt toate proaste.Gandeste ca Lenovo sunt de acolo, Iphone sunt produse in totalitate acolo ceva din LG, ceva din Samsung, Motorola s.a.m.d. Referitor la Allview am un M8 join care a ajuns de 5 ori in service si de 5 s-a intors iar a doua zi era defect.Ia fost schimbata placa de baza, displayul etc drumul a fost platit de ei si tot s-au ambitionat sa nu-l schimbe..Am renuntat sa-l mai trimit dar pur si simplu mi-e greata de aceasta firma.Am mai avut Motorola, Lg,Samsung,Ulefone,Lenovo,Htc dar asta este cela mai proasta firma pe care am intalnit-o vreodata!Nu luati de la ei nici gratis!!
  3. incearca sa inchizi androidul si sa-l pui la incarcat. ar trebui sa se incarce repede.daca ti-au "operat" bateria ar trebui sa se incarce la fel de greu in caz contrar, daca se incarca repede, poate fi de vina un fisier android battrey. bak (parca). se poate rezolva (daca functioneaza?!) cu aplicatia de genul battery doctor, or mai stiu eu care de prin android market
  4. Pai cred ca o sa fac dar numai drumul dus-intors, ma costa jumate din telefon dupa ce trimit plangerea la ANPC Brasov(de unde este serviceul si unde oricum din cate am citit pe acest forum,nu se rezolva nimic), ma mai cheama o data. 2 zile pierdute aiurea pt. un Allview M8 luat pe oferta la abonament, chiar nu se merita.
  5. Oricum tel. ti-a fost schimbat pt. ca l-ai luat de la Med.Gal.Ei si Altex probabil E-mag si alti cativa sunt ok cu marfa, o schimba ...dar daca l-ai luat de la Digi spre ex. sau de pe situl lor ,aia dau din umeri si iti zic luati leg cu producatorul ca au service si pana aici ti-a fost cu allview pt. ca ce se duce in service se intoarce la fel de stricat sau se strica in 3-4 zile.Si oricum NU-L VOR SCHIMBA NICIODATA INDIFERENT DE CATE ORI IL TRIMITI LA EI.(EU L-AM TRIMIS DE 5 ORI ...TOT STRICAT E SI ACUM TEL.)!!!! oricum tel. ti-as fost schimbat pt. ca l-ai luat de la Med.Gal.Ei si Altex probabil E-mag si alti cativa sunt ok, cu marfa, o schimba dar daca l-ai luat de la digi spre ex. aia dau din umeri si iti zic luati leg cu producatorul ca au service si pana aici ti-a fost c allview pt. ca ce se duce in service se intoarce la fel de stricat sau se strica in 3-4 zile.
  6. vad ca au trimis un formular de satisfactie pe adresa mea. le-am zis-o dar la explicatii cand sa le scrii despre problema ta, ce sa vezi nu poti scrie decat 30 de caractere.rasul lumii!oricum produse mai proaste decat astea n-am vazut niciodata, le-am "recomandat" la toti..
  7. Mirela are dreptate poate facem o pagina de facebook, pe bune incepem gradual, pana sa ajungem la persoana juridica, case de avocatura etc
  8. Cea mai "palpabila" proba este sa purtati conversatia cu vanzatorul, frumos si civilizat, pe mailul personal, oricand se poate dovedi ca cel care a raspuns este Altex , spre exemplu si ca acesta a fost transmis de dvs. sau catre dvs., cutia de mail este un bun propriu si ESTE folosita ca proba.Altex chiar mi-a schimbat anul trecut un telefon care nu corespundea specificatiilor (le "umflasera" ei pe site)si le-am cerut sa-mi dea telefonul cu specificatiile de pe site sau banii inapoi, ceea ce s-a intamplat.Intre noi fie vorba n-am avut ce sa le reprosez, mi-au preluat mailul, au dat telefon l-am trimis inpoi pe banii lor, mi-au virat banii in contul specificat de mine, cu alte cuvinte au fost OK .
  9. Ce sa spun , dupa ce revenise de la reparat, cu displayul schimbat, acum nu mai "citeste" simul, l-am dus la service din nou, sunt curios daca se strica si a treia oara in garantie ce face firma?fiind singurul telefon 3G pe care-l am nici nu pot beneficia de abonamentul Digi (si asta de vreo 2 luni aproape, telefonul luat cu abonamentul respectiv fiind mai mult in service decat la mine).Cred ca telefoanele oferite cu abonamentele DIGI sunt mult mai proste decat Allview obisnuite, Parerea mea!
  10. Cred ca daca l-ai luat online se poate face mai usor, oricum legea spune ca in termen de 48 produsul poate fi inapoiat fara explicatii, dar el trebuie sa fie bun de repus la vanzare, adica cu ambalaj intact, fara zgarieturi si binenteles sa functioneze, iat 2 ani este garantia, mai must nu iti pot spune. Cred ca daca l-ai luat online se poate face mai usor, oricum legea spune ca in termen de 48H produsl poate fi inapoiat fara explicatii, dar el trebuie sa fie bun de repus la vanzare, adiva cu ambalaj intact, fara zgarieturi si binenteles sa functioneze, iat 2 ani este garantia, mai must nu iti pot spune. Pana la urma el a sosit la Magic reparat, dar sincer, aceasta experienta ma face sa nu le mai cumpar deloc produsul "romanesc".Firma mama chineza Gionee cred ca ar trebui sa puna niste piese mai bune in telefoane si mai mult sa-l schimbe pe loc , mai ales la promotiile cu providerii de telefonie unde isi iau banii pe loc, tragerea de timp si lipsa comunicarii cu clientul duce la pierderi mari! Parerea mea
  11. Am si eu acelesi probleme cu displayul la un amarat de M8 in garantie, mi-au trimis telefonul de la Ana la Caiafa de la service MagicComp. din Craiova la Brasov, la Bucuresti iar la Visual Fan la Brasov, tot timpul acelasi mail "telefonul se afla pe masa tehnicianului" deja a cam trecut mult timp, basca ca nu pot folosi abonamentul de RDS decat daca iau un alt telefon minim 3G, pt. un nimic de telefon care practic i-a costat 5-6E pe ei au cheltuit numai pe posta si inmagazinare plus timpul tehnicienilor cred ca 100-150E pana acum si cred ca vor mai cheltui si pe amenda de la Protectie ca prea isi bat joc de clientii lor.Mai bine il schimbau in sec. doi si-i schimbau ei displayul sau il foloseau ca piese si ieseau mai castigati Am mai avut si telefoane 2G si 3G si 4G si sincer asta e singurul care s-a stricat in ultimii 15 ani.A fost singura si ultima data cand am luat acest asa-zis telefon de la aceasta mare firma "romaneasca"Cand am ajuns la Magic cei care colectaza telefoanele lor stricate, pur si simplu o data la 5 min. intra cineva care aducea sau sa intrebe de vreun telefon Allview defect luat de la RDS, binenteles pe oferta.Cereti chinezilor sa va puna niste piese mai de calitate in el chiar daca pe voi va costa un 5-10% in plus castigati mult prin scaderea cheltuielilor cu depanarea, transportul si reteau de distributie a acestora si prin imputinarea nr. de piese de schimb.Parerea mea e ca ne cam luati de prosti pe consumatorii romani.Eu unul asta vad!
×

Important Information

Terms of Use