Clicky

Jump to content

mirela

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. Da, ok, e doar din nepricepere, o sa fiu mai atenta. Care noi..adica voi..si care sunt rezultatele actiunii de grup asupra allview? Si daca sunt rezultate, eu de ce nu am problema rezolvata? Nu vorbesc despre ceea ce am apreciat deja la acest forum: faptul ca exista, ca ne putem expune problema, ca invatam unii de la altii, ca interveniti in multe din situatii si ne puneti in legatura cu reprezentanti allview pe privat Dar..eu zuceam sa mergem mai departe ...sa ne constituim intr-o forma cu personalitate juridica, sa fim reprezentati. Eu consider ca ceea ce se intampla este grav. Volumul de reclamatii nerezolvate este mare, felul in care sunt tratate situatiile de catre allview si visual fan sunt sub demnitatea noastra.
  2. Eu propun sa ne constituim intr-un grup, sa tinem legatura unii cu altii, sa facem plangere impotruva acestei societati, sa ne luam un avocat. Prea multe probleme! Prea sevrepeta situatii! Opc- ul nu vs face prea multe valuri daca reclamatiile vin cate una de la noi. Poate ne ajuta cineva mai in tema sa constituim acel "grup". Pentru ca asa si suntem..un grup de oameni care au probleme cu telefoanele allview si cu serviciile lor.
  3. Succes! sper ca iti vei rezolva problema!! eu nu am mai continuat actiunea. am obosit.
  4. Si ce parere aveti, va rog, despre telefoanele cu bateria built-in?
  5. Multumesc, sunt astfel de telefoane, da. Ma intereseaza daca pot avea in telefon simultan doua simuri si un SD card.
  6. Buna Ca sa nu ma mai "ard" cum m-am ars cu allview, un P6 life, va intreb ce parere aveti despre Doogee in general si despre telefoanele unibody, bateria built in Si ce vor astia sa spuna? Question: Does doogee f5 come with separate SD card and still dual sim or is one of the sim slots shared with tf/SD card slot? Reply: Hi, The phone does not come with separate SD card. One of the sim slots shared with tf/SD card slot. Please feel free to ask if you have further questions. adica este dual sim, dar un slot de sim este comun cu slotul de card?? si atunci, pot avea simultan dual sim pe el dar si SD-ul?
  7. Draga Deio, imediat dupa ce ti-am scris, m-a contactat un reprezentant Allview. Am crezut ca se vede pe forum ca am fost cautata. Deocamdata comunic date personale si se fac verificari. Te tin la curent.
  8. Deio, nu m-a contactat nimeni deocamdata. Am scris si pe pagina lor de sesizare si nu au raspuns. Sper, ca si tine, ca se va rezolva amiabil. Asa este corect. Am platit pe ceva care nu functioneaza! Astept inca. II consider inca de buna credinta pe cei de la Allview.
  9. Multumesc. Nu am fisa de service. Au scris ceva pe certificatul de garantie dar este indescifrabil!
  10. Rugaminte, in atentia Administratorului! Domnule administrator, va rog mult luati legatura cu cei de la Allview pentru ca nu mai stiu cum sa abordez problema cu telefonul meu. Daca mai stiti, a fost in service la ei cu probleme de descarcare a bateriei in mai putin de 30 secunde din momentul in care ajunge la nivelul de 15%. Si a fost tinut 17 zile. Si mi l-au trimis inapoi numai dupa ce am sunat. A mers doua saptamani!! PROBLEMA A REVENIT. Nu a fost reparat! Nu imi permit sa tot trimit telefonul in service si apoi sa astept doua saptamani!! telefonul imi trebuie, de aceea l-am si cumparat, pentru ca imi trebuie! Este innaceptabil sa stau mereu in coada service-ului Allview! Este innaceptabil ca o firma care are un asemenea brand sa isi pastreze o pozitie favorabila pe piata atata vreme cat produsele sunt atat de proaste si serviciile la fel!!! Trebuie sa afle lumea. Iar eu vreau sa imi fie schimbat telefonul. Sfatuiti-ma! puneti-ma in legatura cu un reprezentant Allview. Nu o sa las lucrurile asa! Nu se poate!
  11. Telefonul dupa servisare functioneaza bine. Problema care era nu mai este.
  12. Daca e pentru mine, iti multumesc. Cum deja am scris, telefonul mi-a fost trimis ieri, urgent, in urma unei discutii telefonice. 17 zile. nu stiu inca cum functioneaza. O sa mai dau vesti. Ma bucur ca existati si ca acest forum chiar functioneaza. O sa iti marturisesc si cate ceva din culisele dialogurilor cu consultanti Allview: Asa cum stiti, cei care raspund la telefon au niste formule fixe de adresare impuse de angajator, de conduita... "sunt X, cu ce va pot ajuta?"... "imi permiteti sa verific"... "va multumesc ca ati asteptat"...etc. Ieri cand am sunat ca sa verific starea telefonului meu, dupa ce am trecut de toate formulele consulantului am solicitat sa vorbesc exact cu persoana care a semnat de fiecare data notificarile online, pentru ca din cate stiu, exista un responsabil de fisa de service, stabilit din momentul in care li te adresezi prima data. Domnul consultant nu a vrut sa imi faca legatura cu responsabilul de fisa... "va putem ajuta si noi" , "va rog sa imi spuneti mie ce problema aveti"... etc, formule, etc... am renuntat sa o vreau neaparat pe doamna responsabila de fisa mea si i-am spus despre ce e vorba. M-a pus in asteptare "sa verifice" "da, produsul se afla pe masa tehnicianului" "domnule consultant, tot pe masa tehnicianului se afla si acum 8 zile" "cand se vor implini 15 zile vi-l trimitem" "domnule, nu stiu ce ati verificat in cele 3 minute de asteptare, dar si dumneavoastra aveti la dispozitie acelasi istoric al notificarilor online din care ati fi dedus ca telefonul e de 17 zile in service!! si ca sta de mult pe masa tehnicianului" Lucrez in vanzari si am experienta in management...spun asta ca sa evidentiez ca observ altfel atitudini si greseli profesionale. Sunt dezamagita de dialogul cu Domnul... si de taraganarea reparatiei ... care se pare ca a putut fi scurtata dupa ce i-am sunat!! Multumesc ca exista acest forum
  13. ahhhh, nu am stiut ca sunt obligati sa trimita unul nou! i-am sunat ieri, erau implinite 17 zile. imediat dupa discutia telefonica m-au sunat ca au facut pachetul. telefonul a venit astazi. Cel initial, al meu, nu unul nou. Inca verific cum merge. L-am primit pe o scala de la 1 la 5 de murdarie fizica, 3. Pe certificatul de garantie este un spatiu foarte mic pentru inscrierea interventiilor de service, asa ca scrisul este indescifrabil. Prelungirea garantiei este cu 15 zile, desi a stat la ei 17... in fine. O sa mai dau vesti despre cum functioneaza dupa servisare.
  14. Imi pare rau ca nu ti-am citit postarea mai repede. Doar cand patesti incepi sa cauti ce au facut altii care au trecut prin situatii similare. Nu as mai fi cumparat telefon Allview. L-am trimis in service si nici dupa 15 zile nu am vreun semn de la ei despre stadiul servisarii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use