Clicky

Jump to content

funlovekyll69

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About funlovekyll69

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/01/1970
  1. Încercarea moarte nu are Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  2. Cu toate ca e riscul sa mă repet , după ce am făcut plângere la fostul OPC , după ce a trecut termenul legal am sunat și cel care "ancheta" plângerea mea mi-au dat sa vorbesc cu o persoana care ar fii reprezentantul Allview! Ce să mai înțeleg? Ca sunt mâna în mână? Ca reparația telefonului mă costa 500 ron iar unul nou e 700 ăsta e nesimțirea lor specifică , a se vedea și ceilalți care au pățit la fel! Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  3. Mai bine luai la suma ăsta un s5 ca tot 2000 am dat el Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  4. Ca sa ne înțelegem : toate reclamațiile depuse la fostul OPC se cercetează în Brașov nicidecum în localitatea de unde a fost făcută plângerea! Trimis de pe al meu SM-T230 folosind Tapatalk
  5. Erwin , te-ai convins ca nu am bătut câmpii ? Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  6. Am atașat pozele cu așa zisa lovitura Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  7. Ca sa mă repet , telefon trimis a 3-a data în service cu EXACT ACELEAȘI DEFECTE : lipsa semnal pe ambele simuri; bateria se supraincalzeste; displayul se închide dacă se utilizează mai mult de 15 min. Precizez ca telefonul a stat în husa cât timp a fost în posesia mea deci e vorba de o zgârietură minora ! Telefonul a fost trimis în service în data de 12.05 și l-am primit pe data de 02.06 deci unde sunt cele 15 zile legale ? Când am vorbit cu ei pe data de 29.05 am solicitat un aparat nou dar cei de la call-center mi-au spus ca telefonul e reparat ! I-ti dai seama ce surpriza am avut când am p
  8. Tare mă îndoiesc sa se rezolve ceva ! Ca am fost în aceeași situație ! Trimis
  9. Nimic nu rezolva! Pentru ca plângerea e trimisa direct la Brașov și acolo : o mana spală pe alta Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk Ca pe certificatul de garanție e scos pe 26.05 și pe procesul verbal de constatare a defectului e 28.05 ! Ca l-am trimis pe 12.05 și l-am primit pe 02.06 ! Telefonul a fost a treia oară în service cu aceeași problemă : lipsa semnal pe ambele simuri, telefonul se supraincalzeste și se închide displayul dacă mă joc mai mult de 10 minute, bateria mă tine 3-4 ore ! când am vb cu ei au zis ca nu au putut sa dea de mine pe data de 28.05 sa mă întrebe
  10. Era în garanție! Mai aveam pana în septembrie! Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk Dar și 2000 lei costa Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  11. Ce tara de c...t ! Cer 500 de lei reparația când telefonul costa 700 nou ! După ce fac reclamație la opc , inspectorul mai are puțin și mă cearta de unde am avut tupeul sa fac reclamație ! Cu toate ca că telefonul e scos din garanție pe 26.05 și constatarea e pe 28.05 și pentru ce? O zgârietură pe carcasă! Firma de 2 bani Visul Fan care se ocupa cu service-ul! Telefonul a fost de 3 ori în service cu exact aceeași problemă : lipsa semnal pe ambele simuri , se supraincalzeste de faci friptura pe el și se închide displayul! L-am trimis pe 12.05 în service și l-am primit pe 02.06 deci ei se șter
  12. Le-am scris de dulce pe pagina lor de Facebook și imediat mi-au răspuns deci nu le place reclama negativa! Propun sa le scriem direct pe pagina lor și sa vedem dacă le convine așa reclama Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use