Clicky

Jump to content

Vicentiu Gabriel

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Acum telefonul este in service. Am rugat pe cei din callcenter allview sa imi inlocuiasca telefon , dat fiind faptul ca se afla la a doua defectiune identica . Raspunsul a venit clar , se repara in 15 zile, la fel ca primele 2 reparatii anterioare . Telefonul functioneaza 1 ..3 luni si dupa incepe sa numai aibe semnal pe nici un sim. Trebuie sa-i scoti bateria si sa-l lasi 20.. 40 min, dupa care bagi bateria si telefonul functioneaza . Asta se intampla de 1 ... 10 ori pe zi. Avea probleme si cu handsfree-ul . Bateria tine maxim 10 ore dupa a 2 a reparatie *( Inainte vorbeam maxim 6 ore ). Am mai vorbit cu altii care au acelasi model , toti au avut probleme dar sau remediat chiar si prin inlocuirea aparatului. Am scris si pe pagina lor si postarea a fost stearsa imediat. Daca telefonez pe telefonul de contact in Brasov , cei din callcenter imi cunosc numarul de telefon si imi raspund prietenos stiind care este problema. Astepti 15 zile si ne dai telefon , sau mai poti trimite o solicitare la ei , dar nu iti va raspunde nimeni. ( eu am cerut sa ma contacteze telefonic). Atentie , zilele care le pierzi cu tranportul nu se iau in considerare , deci pierzi la garantie. Cam asta ar fi problema...
  2. Vicentiu Gabriel

    Garantie praf

    Am telefonul (ALLVIEW P5 QUAD) de aproximativ 17 luni si acum il am in service pentru a 3 a oara. Prima defectiune a fost mufa de incarcare si a cazut functia smart si bateria nu tinea nici macar 6 ore. A doua oara numai aveam semnal pe nici o cartela. Acum pentru a 3 a oara numai aveam semnal pe cele 2 sim-uri si l-am trimis la reparat . Am incercat sa iau legatura cu cei din conducerea firmei dar fara nici un rezultat . Am vrut inlocuirea telefonului dar nu se poate. Avand in vedere legislatia foarte lejera din tara noastra , am ajus sa fim bataia de joc a unor companii , care au niste produse cu un grad mare de defectare (nefiabile). Am luat legatura cu cei de la ANPC si cu greu ai sanse de izbanda cu ei . Un sfat , FERITI-VA .
  3. Am un telefonul (ALLVIEW P5 QUAD) de aproximativ 17 luni si acum il am in service pentru a 3 a oara. Prima defectiune a fost mufa de incarcare si a cazut functia smart si bateria nu tinea nici macar 6 ore. A doua oara numai aveam semnal pe nici o cartela. Acum pentru a 3 a oara numai aveam semnal pe cele 2 sim-uri si l-am trimis la reparat . Am incercat sa iau legatura cu cei din conducerea firmei dar fara nici un rezultat . Am vrut inlocuirea telefonului dar nu se poate. Avand in vedere legislatia foarte lejera din tara noastra , am ajus sa fim bataia de joc a unor companii , care au niste produse cu un grad mare de defectare (nefiabile). Am luat legatura cu cei de la ANPC si cu greu ai sanse de izbanda cu ei . Un sfat , FERITI-VA .
×

Important Information

Terms of Use