Clicky

Jump to content

Maxim Bogdan

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Eu am cumparat telefonul de la Digi .Este vorba de un Allview X2 Soul.Din pacate,nu conteaza de unde ai achizitionat produsul,nimeni nu se ocupa de service (cu toate ca legea zice reteilerul trebuie sa se ocupe de garantie).Toti iti spun acelasi lucru,trebuie sa suni la nr. de tel afisat pe certificatul de garantie,si cei de la firma allview o sa trimita un curier sa ridice produsul si sa l trimita in service. scuze daca ma repet si par frustrat ptr. faptul ca atac acele persoane ,dar este inacceptabil ca cineva sa si faca meseria intr un aemenea fel.Pana si un simplu muncitor in fabrica este tras la raspundere daca isi face treaba defectuos.Acestia de ce nu ar putea fi trasi putin de ureche!? Eu zic ca merita.
  2. Eu am cumparat telefonul de la Digi .Este vorba de un Allview X2 Soul.Din pacate,nu conteaza de unde ai achizitionat produsul,nimeni nu se ocupa de service (cu toate ca legea zice reteilerul trebuie sa se ocupe de garantie).Toti iti spun acelasi lucru,trebuie sa suni la nr. de tel afisat pe certificatul de garantie,si cei de la firma allview o sa trimita un curier sa ridice produsul si sa l trimita in service.
  3. Sunt niste nesimtiti ...toti,de la operator/operatoare pana la ultimul manager. O firma tipic romaneasca ,adica de .... Si eu sunt cu aceasi problema,am postat mai demult.Si la mine sesizarea de la ANPC a fost trimisa de la Targu Mures(locuiesc in Sighisaora) la Brasov. Mi au promis rezolvarea cazului.Binenteles.doresc banii pe telefon,nu vreau un alt telefon.Cu toate ca telefonul e bun ptr banii astia,dar service ul este jalnic. Asa ca ,dupa ce imi voi rezolva problema ,imi voi incepe campania impotriva lor.Si va sfatuiesc si pe voi sa faceti acelasi lucru. Culmea mai au si site si pagina oficiala de facebook.O sa am grija ca la fiecare intrebare a unui potential client sa revin eu cu un raspuns.in care voi posta si linkul cu discutile legate de produsul acesta pe forum. sunt tare curios ce fel de oamnei sunt acei angajati ai acestei firme ,sincer,dupa cum le am zis si lor,banuiesc ca isi recruteaza angajatii de pe santier si ii aduce de la lopata si tarnacop direct la call center si la service. Nu sunt in stare sa rezolve o problema(sa verifice o situatie in mai putin de o saptamana) oricat de simpla ar fi acea problema. PS daca cumva dati de operatorul minune : Adelina Ciobanu ,va sfatuiesc sa cereti alt operator.Prestatia (sa nu zic altceva) domnisoarei/doamnei lasa de dorit.Sincer va scriu,daca as fi stat de vorba cu un hot de buzunare,cred ca mai multa incredere as fi avut in acesta. In conluzie de evitat acest brand.(nu ptr ca produsele nu sunt bune-pentru faptul ca e firma romaneasca si se comporta ca un "adevarat roman")Si sfatuiti cunoscutii sa nu faca greseala sa achizitioneze un astfel de produs.
  4. Pana la urma nu e neaparat vb de banii care i am dat,am avut "tepe "si mai mari.cu masina si cu alte chestii,dar nici sa si ma trateze asa,cu indiferenta,pana la urma urmei este dreptul meu si va garantez ca nu o sa ma las usor.O sa postez aici tot ceea ce o sa se intample in continuare.Cum decurg treburile cu ANPC ul.
  5. binenteles ca nu m au sunat azi,cu toate ca au zis ca o sa revina in cursul zilei de azi cu un raspuns, De aici si concluzia ca nu le pasa,asa ca maine dimineata o sa merg la ANPC sa vedem ce se poate face, cu toate ca,pe aici,lumea zice ca nu rezolva mare lucru ANPC ul ,eu totusi sunt increzator
  6. Nu aveam habar de situatia cu garantia. Sincer iti zic ,ma asteptam sa fie mai ok pe parte de garantie decat alte firme,tinand cont ca sunt firma romaneasca.
  7. Salut tuturor Sunt nou pe forum,sper sa nu gresesc cu modul in care postez. Am si eu o problema si dupa mult timp petrecut pe acest topic cititnd cele postate,am ajuns la concluzia ca sunt mai multi "patiti",nu sunt singurul Intre Craciun si Revelion mi am facut un cadou de si mi am achizitionat un Allview X2 soul de la Rds Sighisoara.Pot spune ca,in timpul cat l am folosit(pana in 2 aprilie) am fost foarte multumit acest telefon, Nu am avut nici un fel de problema. Ok,in 2 Aprilie,in timp ce vorbeam la telefon mi se inchide din senin(precizez ca eram pe drum).Bun,incerc sa l pornesc,insa fara succes,M am gandit ca poate nu mai am baterie,am ajuns acasa l am pus la incarcat ,dar l am declarat "decedat" dupa 30 de min de incercare de resuscitare(cu incarcatorul si tasta de on/off) . Am luat telefonul si am mers la Rds Sighisoara,unde o domnisoara,dupa ce i am explicat situatia,mi a spus ca trebuie sa sun la nr de tel de pe certificatul de garantie.Am ajuns acasa,am sunat la nr de tel ,mi a raspuns,foarte prompt,am explicat problema si domnisoara mi a facut solicitarea catre firma de curierat"cargus" si mi a explicat pasii care trebuie sa i urmez:sa am ambalajul telefonului,cerificatul de garantie,toate accesorile,si sa pun o bucata de hartie pe care sa trec adresa competa,nr de telefon,numele si defectul pe care il prezinta telefonul.am facut in tocmai. a 2 a zi telefonul a fost preluat de catre curierat.Trimis la SFINX TELECOM in data de 17 04 primesc telefon de la firma de curierat sa ridic coletul. Bun.preiau coletul ,incerc sa l pornesc,nici o sansa.Eram in masina,nu aveam inarcatorul.Ajung acasa,il pun la incarcat ,dupa 10 minute incerc sa l pornesc si de data aceasta porneste fara probleme,dar surpriza!!!Nu functioneaza touch screenul.tasta de on/off merge,la fel si cele de volum sunt ok. Pe certificatul de garantie apare Data reclamatiei(02.04.2015) si la defect nu apare nimic scris,la piesa schimbata apare scris SOFT si data REMEDIERII: 14.04.2015 Sun imediat la Allview si explic situatia,un domn isi cere scuze,in numele firmei,ptr inconvenient si ma indruma sa trimit,din nou telefonul in service.Asa si fac. Dupa vreo 10 zile,in 28.04 sun la Allview sa vad ce se intampla cu telefonul O domnisoara imi zice ca o sa revina in cel mai scurt timp cu un telefon. Dupa ceva timp primsc un mesaj :"Buna ziua.Produsul Allview,imei...,datorita utilizarii necorespunzatoare,reparatia se poate realiza doar contracost=660lei+taxe postale.Pentru detalii-SFINX TELECOM 07... sau email.Multumim" Am ramas cu gura cascata . Am sunat la nr de tel,am vb cu o domnisoara,care era foarte plictisita(era spre sfarsitul programului) si cer detalii.Dansa imi spune ca telefonul a suferit soc mecanic si ca se repara doar contra cost.Am cerut detalii din nou(cum adica soc mecanic) s a iritat si mi a zis ca asta a scris techniceanul in nota de raport si asta este.I am spus ca nu se poate asa ceva si i am explicat ca telefonul a fost in service in urma cu 2 saptamani si ca dansii mi au trimis inapoi telefonul si mi au scris ca s a remediat si ca l am primit cu touchscreenul defect, si l am trimis ,inapoi in service a 2 a zi tot prin curierat.Iar acum imi spun ca telefonul a suferit soc mecanic...si i am spus ca este absurd ceea ce mi zice si ca o sa apelez la ANPC daca nu mi rezolva situatia si dansa,cu o durere acuta in.... m a sfatuit sa fac "ceea ce cred ca e necesar" Ok,sun la Allview ,ecplic cu lux de amanunte situatia ,ma indruma sa fac o solicitare sa primesc un Ticket.Ok asa si fac,explic acolo ,din nou,foarte detaliat tot ce s a intamplat si spun ca dansii mi au preluat telefonul in service prima data fara probleme si mi au scris pe certificatul de garantie ca au remediat problema(schimbat soft) ,iar dupa ce l am trimis din nou ,imi spun de data aceasta ca telefonul a suferit soc mecanic. Domnul de acolo ma asigura ca o sa rezolve problema si imi spune"Multumim ca ne informati de situatia data sa stim si noi ce se intampla in service urile partenere" )) In 30 .04.2015 primesc coletul cu telefonul. Deschid coletul,telefonul prezinta exact aceasi problema si atasat gasesc cateva hartii.o nota de raport care zice:Marca,model,imei,DEFECT RECLAMANT:Defect nespecificat !??? Si constatare unitate service Produsul Allview nu mai beneficiaza de reparatie in conditii de garantie datorita utilizarii necorespunsatoare de catre client: -urme deteriorare mecanica/soc mecanic-display spart-atasat poze si am pozele pe coli A4 cu urmele de uzura, o sa le postez la sfarsit. Ok telefonui intradevar are urme de uzura,si asa l am trimis de prima data ,dar sunt urme de zgarieturi pe margini(X2 soul are marginiile din metal si sunt vopsite negre asa ca se duce vopseaua f usor.)si o urma de lovitura in coltul din stanga sus,dar acestea le am din prima luna de utilizare.Dar stimabilii de la service au facut poze cu zoom x in asa fel incat pare ca telefonul are urme f serioase,pa cand urmele sunt superficiale.Am facut si eu poze cu cu imaginiile si cu telefonul peste imagini sa se vada ca nu sunt atat de serioase zgarieturile pe cum sustin dansii. DISPLAYUL ESTE INTACT NU ARE NICI MACAR O URMA DE ZHARIETURA Am uitat sa precizez ca atunci cand am vb cu domnsioara de la Sfinx Telecom si mi a zis ca are urme de lovituri si ca au facut poze. Si am intrebat o de ce nu au facut poze si prima data cand au primit telefonul in service si mi a zis ca nu prezenta urme de uzura atunci ).Aici a fost eroarea mea,ca nu am facut poze telefonului inainte sa l trimis in service,dar cine s ar fi gandtit ca o sa am astfel de probleme. Ok aun sin nou la Allview si imi spun of ul si o domnisoara,f amabila ,imi spune ca o sa icnerce sa remedieze problema,ca o sa ia legatura cu service ul si o sa revina cu un telefon,in cel mai scurt timp.dar sa atasez pozele cu telefonul si cu nota de constatare din service. Asta se intampla pe 30 .04. trec 2 zile nu ma suna nimeni,decid sa sun din nou.Imi raspunde un Domn,ii explic din nou situatia, si ii spun ca am facut solicitarea si o domana mi a zis ca o sa ma contacteze in cel mai scurt timp. Dansul imi spune ca ,datorita veekendului prelungit de 1 Mai nu au reusit sa rezolve problema,dar ca in urmatoarele 2 zile o sa ma contacteze cu siguranta,Asta se intampla in 3 sau 4 Mai,nu mai retin exact. Am mai asteptat cateva zile si astazi am decis sa sun din noul Imi raspunde acelasi domn(i am retinut numele Moha Daniel)si ii explic din nou toata treaba si dansul ghici ce mi recomanda,sa trimit telefonul in service . M am amuzat putin dupa care i am explicat ca vreau sa mi faca legatura cu un superior sau un manager cu care sa vb ,ca din partea lor nu primesc nici un fel de ajutor si ca isi bat joc de clienti,in caz contrar o sa apelez la ANPC. Acum astept telefonul,dar daca nu ma suna astazi o sa merg de dimineta si depun o cerere la ANPC la sediu si una online. ca sa fiu sigur, Telefonul s a defectat in 02.04.2015,astazi suntem in data de 07.05.2015 si eu tot nu am telefon,folosesc un telefon care nu are 3 G,nu mi pot folosii abonamentul Digi, E foarte lung postul meu,dar sper ca aveti rabdare sa cititi sa vedeti ce fel de servicii ofera aceasta firma. Eu sunt hotarat sa nu ma las,nu pot sa si bata joc de clienti in halul acesta.
×

Important Information

Terms of Use