Clicky

Jump to content

Ciprian Lungu

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. In urma reclamatiei mele la OPC ,m-ia fost schimbat produsu cu unu nou !
  2. Buna ziua, Ma numesc Ciprian ,In data de 23.12.2014 am achizitionat de la Media Galaxy Arad un telefon X2 XTREM, cu care Inca de la inceput am intampinat probleme. In data de 26.03.2015 am facut o sesizare la service cu o defectiunea aparuta si anume ca, bateria se incalzea foarte tare si aparea un avertisment pe ecran "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!" In data de 27.03.2015 am trimis telefonul in service , cum l-am trimis asa a si venit inapoi.Adica, a fost inlocuit doar cablul si schimbat softul insa problema pentru care a fost trimis nu s-a rezolvat. In data de 16.04.2015 telefonul a fost trimis din nou in service pentru a doua oara cu aceiasi problema "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!" Dupa intoarcerea telefonului din service am constata ca problema persista "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!" Am incercat sa iau legatura cu Departament Suport si Servicecu sesizarea nr : #377438 in data de 04.05.2015 la care nu am primit nici un raspuns. Timp de o luna telefonul a stat in service si tot nu a fost reparat iar eu platesc ratele in continuare la acest produs neputund sa ma folosesc de el. Am facut reclamatie la OPC ,acum astept raspunsul de la ei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use