Clicky

Jump to content

ciummex

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. A fost o defectiune de fabrica pentru intreg lotul ... Am schimbat doua telefoane defecte ... L-am trimis la Orange sa mi-l schimbe si cica l-au reparat ... avea un defect din fabrica ... acum ma cert cu ei sa-mi dea altul nou, nu unul resapat !!!
  2. Salutare, Povestea noului meu Galaxy S6 incepe asa : L-am luat de la Orange aproximativ acum 2 saptamani. De cand a fost achizitionat a avut numai probleme, de fapt o singura problema pe care nu reusesc s-o rezolv. In momentul in care telefonul are activate datele mobile, semnalul fluctueaza foarte rau ( H+ , 3g -> cam de 40 ori pe minut), dupa care , in maxim 10 minute pica vocea ( nu mai pot sa apelez sau sa fiu apelat ). Cei de la Orange mi-au zis sa-l tin numai pe 3G ( facut ) , sa-i selectez operatorul manual ( facut ) , sa-i dau un restore ( facut ), sa schimb SIM-ul ( facut de vreo 6 ori la Orange shop ) NIMIC. A doua zi mi s-a inlocuit aparatul cu unul nou. Fix aceeasi problema. Am fost cu el la Orange Care Universitate ... l-au butonat baietii aproximativ 1 ora si nu i-au dat de cap. Au concluzionat - citez : " aveti un blocaj pe retea , un fel de dop " si mi-au inregistrat o sesizare . Dop dop, dar eu nu pot sa vorbesc la telefon. Nervos m-am prezentat la Orange si mi s-a inmanat un S5 pana la solutinarea problemei . Chestia e ca reteaua nu are DOP ... pe S5 merg bine atat datele cat si vocea. Aveti careva idee de ce face asa ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use