Clicky

Jump to content

alldraku

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Salut De cand am avut probleme cu aceste produse, cativa anisori mai devreme, am pus urmatoarea semnatura la e-mail: "NO ALLVIEW !!! http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/3429-probleme-cu-produse-allview-trimise-in-service/". Niciodata nu am mai cumparat aceste produse si nici cunoscuti de-ai mei. In mare parte si datorita acestei semnaturi. Va recomand sa face-ti antireclama produselor de calitate PROASTA precum si a serviciilor de calitate PROASTA. Sa stie tot romanul, sa nu mai ia teapa. Mult succes in continuare!
  2. Perfect! Doar ca produsul nou va avea acelasi defect sau poate mai multe.Nu-ti doresc asta dar asa se va intampla. Cati sunteti multumiti de aceste aparate? Personal am terminat cu V.F. dar tot ma deranjeaza hotia, nesimtirea si incompetenta,indiferent de unde vin.
  3. Succes total! Am reusit sa-mi recuperez banii dati pe "minunatele" Allview. Dar cu ajutorul ANPC... Va recomand sa nu mai luati legatura cu Visual Fan,nu aveti aceasta obligatie. Conform legii nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora,VANZATORUL ARE OBLIGATIA DE A SE OCUPA DE GARANTII. Daca acesta refuza sa se implice il reclamati si aveti de castigat,totul pe plan local,in orasul dumneavoastra.Obiectul se lasa spre reparatie la vanzator,care vede in ce stare se prezinta,apoi il luati tot de la vanzator si vedeti,de fata cu el ,in ce stare se prezinta.Simplu,nu? Va doresc mult succes in lupta cu incompetenta!
  4. Doamnelor si domnilor,ca sa terminam cu aceste practici comerciale inselatoare practicate de VF,recomand ca in semnaturile email-urilor noastre sa facem legatura catre acest forum,sa semnam cu NO ALLVIEW peste tot. Macar pana se invata tara asta mica si saraca sa nu mai cumpere produsele acestea de toata isprava. Mai bine dai un ban in plus dar ai ceva bun. Si nu uitati ca CJPC Brasov nu se atinge de aceasta societate! Incercati la OPC Bucuresti daca sunteti de acolo sau dupa ce aveti un raspuns nefavorabil de la OJPC Brasov. Iarta-ma,maria ta,am muscat mana care m-a hranit!
  5. Toti din call center raspund respectuosi. Nu numai de la VF ci de la orice societate. Problema este ca cei de le CC nu stiu mai nimic de problemele de service si/sau de echipamente trimise in service. Raspunsurile de la CC-uri sunt ca teste le grila, daca aprofundezi conversatia te pune pe hold sa vorbeasca cu un superior sau sa verifice online,asta daca se poate. Si asta pe banisorii tai! Macar eu sunt in reteaua saracilor,pot sa stau pe hold...Partea cu transportul e mai grava. Asa este,transportul nu este inclus in perioada de prelungire a garantiei datorita faptului ca recurgeti la VF! Daca va prezentati cu mortaciunea la vanzator este alta chestie,sunteti in castig. Mortul se duce la VF (cazul meu de multe ori) si de acolo la terti habarnisti. Ei bine,tertul ala scrie pe certificat cat se prelungeste garantia. Daca sunteti din Constanta va recomand sa le rupeti gatul la cei de la Greensoft iar daca sunteti din Bucuresti puteti face scandal la IT ROM. VF nici macar nu are bunul simt sa transmita acelor terti situatia/reclamatia ta sau ce ai reclamat in acel OBLIGATORIU ticket.
  6. Cu o oarecare mica diferenta.Vezi la https://diacritica.wordpress.com/2009/06/15/i-din-a-si-a-din-i/. Dar conversatia asta nu are ce cauta in acest post,ne bate Admin-ul. Si toti gresim din viteza si neatentie...
  7. Buna ziua, dragi tepuiti de Visual Fan. Am servit cu mare drag promptitudinea celor de la service-ul Visual Fan. Ma tot cert cu ei din august 2014 si am ajuns cu ei in aprilie 2015. Dar in acest timp am reusit sa obtin negatie si sa-mi recuperez banii si scaderea termenului contractual aferent unui "telefon"Allview A4 You.Asta in noiembrie 2014, pe unul din 2 "telefoane" Problema este ca sunt niste chinezisme ce nu valoreaza nici un sfert din pretul lor de vanzare, V.F. nu are service propriu,le repara pe la terti. Cand stai de vorba cu cei de la HELPDESK trebuie sa ai mare rabdare si minute nationale,se prinde greu o fiinta umana cu care sa vorbesti,deh,echipamente bune...iar acea fiinta umana nu te ajuta cu nimic,este pe dinafara subiectului tau.Mai ales ROSCA IOANA si Alina Marginean de la departament suport. Ceilalti,saracii,sunt simpli operatori telefonici care iau injuraturile clientilor aruncati de colo-colo. Sunt atat de ingusti la minte incat nu inteleg ca: daca unul din telefoane a fost trimis de 10 ori cu Cargus intre mine si service,au achitat valoarea echipamentului. Cu contract costa 10 lei/expeditie,minim,ori 10 dus si 10 intors? Pe langa faptul ca-l mai trimit de la Brasov la Bucuresti sau Constanta. Atentie,Constanta. Garantia ti-o prelungeste cu 2-3 zile dar echipamentul nu il ai cate 15 zile/interventie.Jmecherie,nu?Cu dublu Jm. Acum am problema cu cel de-al doilea "telefon"A4 You.Dupa ce OPC a rezolvat primul caz,cel cu negatie,la al doilea caz nu. Deci cum mai ziceau cei de dinainte:ANPC nu-ti face dreptate,nu exista precedent.Pai daca la primul aparat mi-am luat banii inapoi ca nu functioneaza senzorul de proximitate,cum la cel de-al doilea nu se poate?Are acelasi defect de fabricatie. Dupa indelungi tergiversari si alte 12 retunari,ma suna si-mi propun un A5 la schimb.Evident refuz,are acelasi senzor de proximitate ce functioneaza cand vrea. Cad la pace cu M8,butonar,iar cum nu am ce sa iau de la ei ca diferenta de pret,le spun sa doneze banii la un camin de batrini sau copii. Evident nu functioneaza nici M8-ul! Si nici dovada donatiei nu am primit-o...Si garantie in prelungire,nu una de 2 ani Conform legii ma voi adresa NUMAI RCS-RDS,nu V.F-ului cu care nu am relatii contractuale. Va recomand sa nu mai purtati discutii degeaba cu V.F.,nu au service si sa nu mai achizitionati produse Allview,sunt slabe calitativ. Va veti adresa numai vanzatorului de la care ati achizitionat echipamentul,care,daca are multe reclamatii si probleme,nu le va mai comercializa.Asa moare si V.F. cu aparatele comercializate.Asa va recuperati sigur paguba,ANPC poate sa-i arda pe comerciantii respectivi. Si in final,dupa toata plictiseala de mai sus,RCS-RDS inca mai vinde Allview.Acum sunt unele la 50% reducere! Bravo Visual Fan ca exista clienti ca noi,astia de au postat mai sus si sper sa nu mai jos!
×

Important Information

Terms of Use