Clicky

Jump to content

AnaM

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Am luat legatura cu cei de la care am cumparat telefonul si astept raspunsul lor. Pana cand imi vor raspunde o sa ma interesez cat m-ar costa sa inlocuiesc placa de baza la un service din tara. Nu cred ca ajuta daca ii inlocuiesc androidul cu o versiune mai veche daca problema e de la placa, fiind ca va reactiona exact la fel, plus ca as pierde si garantia.., Pana nu imi raspund cei de la firma nu prea am alta varianta decat sa astept. Va tin la curent cu raspunsul lor. Va multumesc pentru informatii.
  2. Primul lucru pe care l-am incercat a fost sa ii dau factory reset, dar o cere in continuare, SI da, l-am cumparat din magazinul online de pe site-ul lor.
  3. Buna. Am achizitionat si eu un telefon THL 5000 acum 5 luni si am fost foarte multumita de el pana acum cateva zile cand la repornire telefonul imi solicita un asa numit privacy protecton password care nu a fost setat de mine si nici nu este vorba de codul PIN al cartelei pentru ca pe acela l-am dezactivat de mult. Am inteles ca e un tip de eroare care a inceput sa apara in luna martie mai multor persoane dupa cum afirma si articolul de mai jos: http://www.thlphone.com/blog/thl-mobile-review Stiti cumva ce s-ar putea face in acest caz sau care sunt service-urile autorizate din Romania pentru marca THL care iau in considerare garantia ce vine cu telefonul? Multumesc anticipat pentru raspuns!
×

Important Information

Terms of Use