Clicky

Jump to content

Catalin Cosmin S

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Pai telefonul este schimbat 100%. Sigur nu este o grseala ,ci putin mai multa nesimtire din partea Allview. Dupa cum mi-a vorbit acel domn azi la relatii cu clientii mi-am dat seama ca sunt niste marlani care umbla doar dupa bani. Poate luati legatura cu aceasta firma Allview sa le prezentati problema mea si a celorlalte persoane ca pe noi ne trataza cu "maxim interes" Pai telefonul este schimbat 100%. Sigur nu este o grseala ,ci putin mai multa nesimtire din partea Allview. Dupa cum mi-a vorbit acel domn azi la relatii cu clientii mi-am dat seama ca sunt niste marlani care umbla doar dupa bani. Poate luati legatura cu aceasta firma Allview sa le prezentati problema mea si a celorlalte persoane ca pe noi ne trataza cu "maxim interes" Daca stiti si sunteti disponibil sa-mi oferiti ajutor in privinta acestei probleme va rog sa o faceti.
  2. Buna seara! Am venit si eu pe acest topic cu o problema destul de urata din punctul meu de vedere, aceasta fiind normal legata de produsele allview trimise in garantie. Am decis sa achizitionez un telefon allview la un pret mai mic ca sa vad cat de incredere este firma allview si cat de atenta este cu clientii ei, asa ca am achizitionat un A5 Smiley. Dupa aproximativ 3 saptamani microfonul telefonul s-a stricat(persoana cu care vorbeam nu ma auzea). L-am trimis in garantie pe 11.03, iar acesta a venit "reparat" pe 30.03. Cand am deschis cutia telefonul am ramas uimit de cat poti fi de "seriosi" acestia. Telefonul arata cu totu si cu totu altfel decat l-am trimis eu. Pe langa ca pe certificatul de garantie scria la defect ca nu porneste si a fost schimbata placa de baza, telefonul arata intr-o stare jalnica in comparatie cu starea in care l-am trimis eu(impecabil fara nici cea mai mica zgarietura). Telefonul este ciobit pe toata marginea , vopseaua este sarita iar folia de pe ecran lipseste, pe margini fiind plin de praf. Intr-adevar microfonul nu mai avea nici o problema ,dar telefonul a fost schimbat cu unu foarte neingrijit. Azi i-am sunat pe cei de la allview de la 9:00 pentru a face o reclamatie. Domnul de la relatii cu clientii mi-a raspuns fara nesimtire ca de ce mai vreau sa-l schimb daca microfonul merge, chiar daca eu mi-am batut gura spunanadu-i ca telefonul nu este cel pe care l-am trimis.Am facut si o solicitare la support center dar fara nici un raspuns. In concluzie am dat banii degeaba.Am ramas cu un gust amar dupa toate acestea, si nu mai pot spune nimic decat ca aceasta firma Visual Fan, cunoscuta sub numele de Allview este de "Caca Maca" . Am fost tratat cu un "maxim respect" ceea ce ma face sa depun o reclamatie la ANPC daca problema nu se rezolva in maxim 5 zile. NU CUMPARATI ALLVIEW.
×

Important Information

Terms of Use