Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   07/26/2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.

Xme

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Imi cer scuze pentru ca n-am postat in sectiunea potrivita.
  2. Ce pot sa zic, sunt foarte multumit de memoria, procesorul si toata partea fizica a telefonului, ca doar d-aia l-am cumparat, pentru specificatii, cat si de soft, dar problema este alta. NU SUNT FIABILE ! am luat doua telefoane pentru mine si pentru sotia mea si nici n-am dat prima rata la ele ca s-au stricat ambele la inceput de an (2015) desi service-ul este de 15 zile calendarstice telefonulmeu a plecat de la mine pe 8.01 si s-a intors pe 30.01.2015. Am zis ca nah, se intampla, sunt noi, n-au rodajul facut, etc. Nici n-am apucat sa ma bucur de el 10 zile ca ce crezi, s-a stricat iar ! evident l-am trimis in service. Apoi s-a stricat iar si al sotiei. In pus mai prezinta si urme unde a fost umblat... Este o intreaga aventura cu telefoanele allview. Am achizitionat doua Allview X1 Soul Black de care sunt foarte multumit .. cand merg. Pana acum s-au stricat in fiecare luna, chiar cate doua pe luna. Ce pot sa spun, in rest sunt foarte fericit pentru acchizitie ) Fratilor, am zis ca e bine cu telefoane romanesti, ca e service-ul aproape, ca ajutam PIB-ul, ca o sa fie bine sa nu fie rau, etc, dar mai bine-ti bagi-ti dai cu tesla-n locul ala drag..
×

Important Information

Terms of Use