Clicky

Jump to content

Turcanu Ion

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Turcanu Ion

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    lenovo
  • Model Tabletă
    ax4 nano
  1. Domnului reprezentant Allview ! cand trebuie sa primesc inapoi tableta insotita de raportul dvs? astept acest raport cat mai detaliat .
  2. Unicul meu scop atunci cand am deschis acest topic a fost acela de a expune o situatie in care si altii pot ajunge , Astazi am fost sunat din nou de reprezentati Allview si , au mai taiat din pret de la 250 ron la 200 , ca si cost al reparatiei . Dar asa cum i am spus si operatoarei telefonice , din moment ce as plati macar 1 ron , ar insemna ca imi recunosc vina , aceea de a fi deteriorat tableta cu lichid. Dorinta mea este sa trag un semnal de alarma , in ceea ce priveste modul de constatare a unei eventuale defectiuni , si ideea ca oricui si oricarui produs i se poate anula garantia cum ca a prezentat lichid in interior . Nimeni nu mai poate contesta cumva !Constatatrea se face undeva unde nimeni nu poate verifica in momentul deschiderii produsului. Imi pare foarte rau ca fac asta unui produs romanesc , am fost tot timpul de parere ca a cumpara produse romanesti e cea mai la indemana forma de patriotism , dar se pare ca nu e si cea mai buna idee. Opresc aici frustrarea mea , consider ca datoria mea civica a fost indeplinita , cine a citit a inteles ideea , cine poate schimba ceva la fel! Multumesc tuturor celor ce au citit ce am scris , si pe viitor multumiri anticipate tuturor ce vor face cat mai cunoscuta problema! eu voi continua ! T. I
  3. Buna ziua tuturor ! Asa cum multi dintre dvs se asteptau , expedierea tabletel catre service-ul din Brasov a fost doar o formalitate , am fost sunat si intrebat daca imi convine sa platesc 250 ron ca reparatie , apoi cand am spus ca nu accept , foarte sec discutia a fost inchisa , asteptam alte apeluri sau postari aici , dar nimic . stau si ma intreb , daca totul a pornit de aici de pe forum , daca aici am trimis datele , daca aici m i sa cerut sa expediez tableta de ce nu tot aici sa facut si oferta si constatarea defectiuni. la telefon in cei 250 ron intra placa de baza , nici macar nu se mai pomenea si de touch screen , care era deasemenea defect . Cred ca problema aici este felul in care se face constatatrea defectuni , adica in lipsa proprietarului . odata ce , cineva a expediat un produs catre service , acolo se poate afirma oricand ca are umezeala , si GATA totul e rezolvat . Doresc sa dau in judecata DOMO si Allview , va rog frumos daca cineva se pricepe si stie cum trebuie procedat , ajutati ma cu sfaturi . Multumesc frumos . daca reusesc sa avertizez macar cativa potentiali cumparatori ...eu ma simt razbunat ! . de aceea si doresc sa deschid un proces. consider ca orice actiune fata de firma care a comercializat acel produs si fata de produs in sine , e binevenita si produce efectele ei ! cu respect ION TURCANU
  4. Buna seara tuturor ! azi am expediat tableta cu pricina catre reprezentatntul Allview , undeva in Brasov . mai sunt sperante! .Promit ca o sa actualizez aici informatiile . Eu inca mai cred ca o sa se rezolve cumva situatia asta !
  5. va rog sa ne tineti pumnii , cineva de la ALVIEW , mi a cerut datele in privat , poate , poate o sa avem noroc !
  6. ideea ca fiica mea a cumparat un produs romanesc , mi a placut la momentul respectiv , si acum fac eforturi sa imi mentin parerea. Sunt sigur ca multi or sa spuna ca gresesc , din pacate nu am prea multe argumente sa ii contrazic
  7. Buna ziua . Am eliminat posibilitatea de lichid in interior datorita grijei excesive pe care fiiica mea o avea fata de tableta , re afolosita doar in pat dupa lectii (inainte ) , sau pe un fotoliu alaturat , nici macar abur asa cum sa mai zis nu avea cum sa ajunga la ea. Va imaginati ca daca as banui cea mai mica posibilitate de a fi ajuns la umezeala nu faceam acest circ . La ridicare tabletel de la DOMO , am specificat pe procesul verbal ca tableta nu mai pornea , asa ca atunci cand am predat o, si a semnat angajatul DOMO. o sa fac totusi plangerea la OPC , asa ca sa am constiinta impacata ca am facut tot ce ma dus capul . Aveti dreptate . pentru mine nu mai nimic de facut , dar pentru altii poate ca o sa fie ceva , e un semnal de alarma fata de Domo si Allview . Daca si mie imi spunea cineva dinainte , poate ca altfel as fi procedat . Cred ca a impartasi o patanie , un sfat e scopul unui forum in sine . parerea mea ...
  8. Multumesc pentru raspunsrile dumnavoastra , sa sti ca si mie mi a fost greu sa raman calm , dar daca ii dadeam motive , as fi devenit eu agresorul si nebunul . in felul asta ei sau facut de ras , si o sa imi dau toata silinta sa expun acest adevar in fata a cat mai multe persoane . Oricum ..multumesc tuturor ! cand am fost la protectia consumatorului aproape ca doamna de acolo ma convinsese ca eu gresesc
  9. Buna ziua tuturor . Nu ma pot impaca deloc cu ideea ca am luat o teapa asa rusinoasa cumparand un produs ALLVIEW de la DOMO . pe scurt : in martie 2014 am cumparat o tableta ax4 nano , bucurie mare , fica mea (8 ani)reusise sa cumpere primul ei produs din economii proprii, pastrata cu mare grija si folosita cu portia stiind ca nu e sanatos petrecerea multor ore cu tableta . Pana in ianuarie 2015 cand pur si simplu dupa o reincarcare nu a mai putut debloca tableta din cauza touch-ului , se aprindea perfect , apoi nici o reactie .Mai patisem asa ceva cu u telefon vechi , caut linistit in cutie , verific garantia si peste cateva zile merg cu incredere la DOMO Severin sa depun tableta pt service . Se constata in magazin ca tuch-screen ul nu mai lucreaza (BINEINTELES DUPA CE TABLETA PORNESTE SI IMAGINEA ERA ABSOLUT NORMALA ) , se mentioneaza touch scrren defect si lipsa geam camera (nu observasem pana atunci , nu stiu daca o fi avut ...egal ). Astept linistit , api dupa aproximativ o saptamana sunt sunat de angajatul DOMO si aflu cu stupoare ca tableta are touch ul ars , placa de baza arsa si ca am de platit 399 fiindca in interior erau lichide si garantia e anulata. AM AMUTIT ...vorbeam si injuram singur acasa , cum sa aibe lichid ????? apoi am inteles ca odata ce e desfacuta acolo si doar dansii vad ...poate avea si ...wisky... OK , am dat telefoane am cautat ajutor ...nimic Am mers la Severin la DOMO , sa iau tableta inapoi ....surprizaaaa tableta nu mai functiona nici macar asa cum o dusesem la ei , acum chiar ca placa de baza era arsa, ecranul era doar un alb laptos cu cateva linii anemice , am semnat procesul v , am adaugat cateva cuvinte si am plecat trist , cu gandul ca o sa vada ei ca o sa merg la pritectia cumparatorului ... Am fost ...si ca sa nu va plistisesc ...am plecat cu o hartie ..goala si cu sfatul ca nu se poate face nimic , daca nu imi convine , sa merg sa fac contra expertiza si sa ii dau in judecata !TEAPAAA Am revenit in magazin revoltat ,nu am avut ce sa rezolv acolo , dar surpriza ...in momemntul cand am discutat cu alti clienti din magazin despre problema mea , si pe buna dreptate spuneam ce se intampla cu garantia produsului meu , am fost tras de haina (la propriu) de catre sefa de magazin si "invitat " pe cel mai inalt ton (tipat) , sa ies afara din magazin .Am refuzat desigur , fiind amenintat ca daca nu ies din magazin cheama politia ! Era exact ceea ce doream , sa fac publica problema mea , cat mai multa lume sa stie ce am patit si cat mai putini sa pateasca la fel . Bineinteles ca nu a chemat politia , am chemat eu politia , si inca o supriza ,,,asteptand afara pe trotuar in mijlcul orasului sa vina politia , domna sefa de magazin insotita de inca 2 angajati a iesit afara pe trotuar si cu cel mai tupeist ton mi a acordat 5 minute sa parasesc trotuarul altfel DOMO ma va da in judecata pe motiv ca sabotez vanzarile sau ceva de genul asta. Domnilor administratori ,ai acestui site , in primul rand am nevoie de intelegerea dvs , apoi sper ca mai multi oameni cu parerile lor or sa ma poata ajuta . Bineinteles ca a venit si politia ...asa cum le am spus si domnilor de la politie , eram bucuros sa ii vad ,am relatat problema , am stat de vorba absolut normal si am inteles singur ca nu imi permit un proces cu DOMO , ca nu are rost , ca nu o sa gasesc intelegere . Ma multumit ideea ca odata cu vizita politiei si tulburarea apelor ,conducerea DOMO de la Bucuresti a aflat de problema , ca cineva de la ALLVIEW deasemenea . concluzia e simpla ...trimit ceva "bolnav de inima ...si revine fara un picior" , daca la inceput touch screen ul era problema , a revenit si cu placa de baza arsa !!! logic nu . multumesc tuturor celor care au citit doleantele mele . astept cu nerbadare si speranta sugestiile dvs . si ale dvs. domnilor "ALLVIWE si DOMO ".
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use