Clicky

Jump to content

rolly

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About rolly

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    V1 Viper
  1. Am intrat si eu in ,,clubul'' celor pacaliti de Visual Fan. Marti pe 10.03.2015 am primit raspunsul asta: ,,Am verificat situatia telefonului dumnevoastra.Produsul a ajuns in service-ul nostru in data de 03-03-2015 de la germanos Voluntari.Data de intrare in magazin, conform procesului verbal de la Germanos produsul are data de 27-02-2015.Momentan produsul dumevoastra este in constatare tehnicean.O sa va contacteze cei de la magazin pentru a va omunica ce se intampla exact cu produsul." dupa 20 de zile (pe 19.02.2015 am trimis in service telefonul, prin intermediul magazinului Germanos), terme
  2. O reclamatie catre ANPC cred ca rezolva problema (Anca Pantilie, valabil si pentru Incredibil...eu am telefonul V1 Viper trimis in service de pe 19.02.2015, azi e 10.03.2015 si cred ca o sa-l apuce Sf Pasti pana ajunge la mine. Astept raspunsul celor de la service, am solicitat o copie a procesului verbal, pentru ca cei de la service se disculpa ,, Am verificat situatia telefonului dumnevoastra.Produsul a ajuns in service-ul nostru in data de 03-03-2015 de la germanos Voluntari.Data de intrare in magazin, conform procesului verbal de la Germanos produsul are data de 27-02-2015.Momentan pr
  3. Nuuuu...stau chiar intr-un judet din Romania Cand s-au implinit cele 15 zile am sunat la Germanos...stiti care a fost raspunsul lor: ,,Daca nu va convine termenul puteti depune o plangere la Anpc." Nu am depus plangerea la ANPC, pentru ca pe N site-uri, multe persoane se plangeau, ca au primit telefonul scos din garantie (de catre cei de la Visual Fan) cu anumite defecte imaginare, din cauza sesizarilor catre ANPC ca termenul legal a fost depasit. Acum cand am trimis din nou telefonul in garantie, le-am cerut sa treaca langa defect si data cand au primit telefonul .
  4. Buna seara! Sunt nou pe acest forum, si cu ocazia asta va salut pe toti. Observ ca sunt multi, care au probleme cu produsele celor de la Visual Fan. Am crezut, ca eu sunt mai norocos, dar se pare ca nu e asa Pe data de 12.01.2015, am trimis in service, telefonul V1 Viper, cumparat de la Germanos, si trimis in service tot prin Germanos. Probleme reclamate de mine, au fost : telefonul nu mai incarca (dupa fix un an, in care pot sa ma declar multumit de el) si setul de casti nu functiona o casca. Pe 4.02.2015, am ridicat telefonul de la Germanos, dar setul de casti nu mai functiona, nu mai er
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use