Clicky

Jump to content

rolly

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About rolly

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    V1 Viper
  1. Am intrat si eu in ,,clubul'' celor pacaliti de Visual Fan. Marti pe 10.03.2015 am primit raspunsul asta: ,,Am verificat situatia telefonului dumnevoastra.Produsul a ajuns in service-ul nostru in data de 03-03-2015 de la germanos Voluntari.Data de intrare in magazin, conform procesului verbal de la Germanos produsul are data de 27-02-2015.Momentan produsul dumevoastra este in constatare tehnicean.O sa va contacteze cei de la magazin pentru a va omunica ce se intampla exact cu produsul." dupa 20 de zile (pe 19.02.2015 am trimis in service telefonul, prin intermediul magazinului Germanos), termenul legal fiind de 15 zile calendaristice. Am cerut celor de la Visual Fan copii de pe procesele verbale si raspunsul lor a fost: ,,Pentru astfel de informatii am avea rugamintea sa luati legatura cu cei de la magazinul Germanos deoarece ei au acest acte.La noi produsul a intrat in service doar cu certificatul de garantie.'' Tot pe 10.03 am sunat si la Germanos, ei au zis ca telefonul a plecat de pe 20.02.2015 catre Visual Fan si au zis ca revin cu un telefon. Pe la ora 17 am fost sunat de catre cei de la Germanos ca telefonul trebuie reparat contra cost, ca are mufa usb exfoliata si carcasa sparta. Ma intreb si eu , de ce nu au constat mai devreme aceste defectiuni absurde si doar dupa ce i-am amenintat cu ANPC, pentru ca au depasit cele 15 zile calendaristice, dar si pe cele 15 zile lucratoare (cei de la Germanos o tin tare ca Legea 449/2003 prevede 15 zile lucratoare si nu 15 zile calendaristice). Intrebare catre cei de la Visual Fan: Cum se poate exfolia o mufa usb in fix 14 zile (telefonul a mai fost trimis pe data de 12.01.2015 cu aceeasi defectiune, adica nu mai incarca si pe 04.02.2015 l-am ridicat de la magazinul Germanos) si nu s-a exfoliat in aproape 12 luni de utilizare???Si cum se poate exfolia cand ea e tot in locasul ei??? Acum catre cei de pe forum care au mai avut probleme, se rezolva situatia asta cu o reclamatie catre ANPC (adica 2, una pentru Germanos si una pentru Visual Fan) sau trebuie deschis si un proces ceva???
  2. O reclamatie catre ANPC cred ca rezolva problema (Anca Pantilie, valabil si pentru Incredibil...eu am telefonul V1 Viper trimis in service de pe 19.02.2015, azi e 10.03.2015 si cred ca o sa-l apuce Sf Pasti pana ajunge la mine. Astept raspunsul celor de la service, am solicitat o copie a procesului verbal, pentru ca cei de la service se disculpa ,, Am verificat situatia telefonului dumnevoastra.Produsul a ajuns in service-ul nostru in data de 03-03-2015 de la germanos Voluntari.Data de intrare in magazin, conform procesului verbal de la Germanos produsul are data de 27-02-2015.Momentan produsul dumevoastra este in constatare tehnicean.O sa va contacteze cei de la magazin pentru a va omunica ce se intampla exact cu produsul.'' Daca trm copia de pe proces verbal, o sa fac tot posibilul ca Germanos sa restituie contravaloarea telefonului, daca nu o sa depun plangere la ANPC si pentru Visual Fan si pentru Germanos. Poate, daca traiam in alta tara decat Romania nu aveam probleme...
  3. Nuuuu...stau chiar intr-un judet din Romania Cand s-au implinit cele 15 zile am sunat la Germanos...stiti care a fost raspunsul lor: ,,Daca nu va convine termenul puteti depune o plangere la Anpc." Nu am depus plangerea la ANPC, pentru ca pe N site-uri, multe persoane se plangeau, ca au primit telefonul scos din garantie (de catre cei de la Visual Fan) cu anumite defecte imaginare, din cauza sesizarilor catre ANPC ca termenul legal a fost depasit. Acum cand am trimis din nou telefonul in garantie, le-am cerut sa treaca langa defect si data cand au primit telefonul .
  4. Buna seara! Sunt nou pe acest forum, si cu ocazia asta va salut pe toti. Observ ca sunt multi, care au probleme cu produsele celor de la Visual Fan. Am crezut, ca eu sunt mai norocos, dar se pare ca nu e asa Pe data de 12.01.2015, am trimis in service, telefonul V1 Viper, cumparat de la Germanos, si trimis in service tot prin Germanos. Probleme reclamate de mine, au fost : telefonul nu mai incarca (dupa fix un an, in care pot sa ma declar multumit de el) si setul de casti nu functiona o casca. Pe 4.02.2015, am ridicat telefonul de la Germanos, dar setul de casti nu mai functiona, nu mai era recunoscut de telefon. Cei de la Germanos, au zis ca daca vreau sa se rezolve problema cu setul de casti, trebuie sa trimit iar telefonul in service. O mare tampenie, adica sa mai stau inca 3 sapt fara telefon, nu am fost de acord. Am ajuns acasa si am deschis o sesizare pe site-ul celor de la Visual Fan, in legatura cu setul de casti. Stiu, multi o sa zica ca pentru un set de casti, ai facut atata tam-tam. Luni dimineata, am primit un mail, in care, cei da la Visual Fan, imi cereau sa trimit telefonul in service pentru a rezolva problema setului cu casti. Pe seara, surpriza, m-a contactat o persoana de la support clienti, si mi-a solicitat adresa pentru a trimite un set nou de casti. Pentru setul de casti au o bila alba. Problema e urmatoarea, dupa aproape 2 sapt telefonul iar nu se mai incarca. L-am trimis iar in service (pe 19.02.2015) si astept sa vad ce raspuns o sa primesc din partea celor de la Visual Fan. Dupa cate probleme, am vazut ca au avut unele persoane cu garantia de la Allview, nu prea am sperante ca o sa mai primesc telefonul intreg. Cred ca, atunci cand trimiti un produs in garantie la Visual Fan, e ca atunci cand joci la ruleta sau la loto. O sa va tin la curent, daca am castigat sau nu la ruleta Visual Fan
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use