Clicky

Jump to content

danieladr

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About danieladr

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Model Telefon
    allview :((((((
  • Model Purtabil
    nu am
  1. Crezi? Sincer ma aștept la orice după faza cu garanția care am patit-o
  2. Eu totuși sper ca nu o sa am eu ghinionul acesta, dar a mai fost un caz chiar aici pe forum deci sincer după toată faza asta ma aștepta la orice. Ca doar suntem romani nu?
  3. Am sunat astăzi si nu a ajuns la ei. Ceea ce e curios ca este trimis de marți....
  4. Acum aștept sa primesc telefonul stricat de la curier si sa il trimit înapoi. O sa va spun cum merg lucrurile
  5. Mulțumesc frumos. Deci acum am dovada completa inregistrarea telefonica in care cei de la Sfinx Telecom spun ca telefonul a ajuns la ei fara urme de lovituri sau șocuri mecanice iar pentru ca nu au avut piesele necesare pe stoc iar reparatia a se putea face numai de producatir si a trebuit sa fie trimis la vizual pro Brașov. Acum o sa primesc produsul nereparat si o sa il retrimit din nou.... Nu se putea face din prima?! Daca era din vina mea, asta e nici nu il mai trimiteam. De ce nu vor sa ni se respecte drepturile de consumatori si suntem mereu păcăliți si furați?! Eu doar îmi cer dreptul
  6. da sper ca nu am gresit cu ceva Mail primit de la acestia Buna ziua A-ti reusit sa ascultati conversatia avuta cu cei de la Sfinf Telecom in care se spune ca telefonul a ajns la ei fara urme de soc mecanic? Cum sa procedez acum cand primesc telefonul? ce sa le spun celor de la curier, unde sa il trimita? si unde sa scriu ca il aveti dvs in atentie? in atash aveti convorbirile inregistrate cu cei de Sfinx Telecom si un operator al dvs. o zi buna! From: Service <service@allview.ro> To: Sent: Tuesday, February 10, 2015 3:36 PM Subject: [#654428] refuz reparare telefon garantie -- do not edit -- dragomir daniela, Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul #654428 si cu urmatorul mesaj: Stimata doamn, Am verificat situatia iar produsul a fost deja expediat nereparat. In momentul in care va ajunge produsul am rugamintea sa ma anuntati pentru a emite o noua comanda catre firma de curierat iar pe cutia produsului sa aveti notat in atentia Daniel Sarbu . Cu respect, Daniel Sarbu Departament Suport & Servoce Tel:0268/336.663 Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. In cazul in care doriti alte informatii legate de solicitarea in curs va rugam sa nu deschideti o noua solicitare. Este necesar sa va autentificati folosind adresa web de mai jos si sa trimiteti comentariul dorit
  7. uitati ce raspuns am primit::: daniela, Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul #654428 si cu urmatorul mesaj: Stimata doamna, Conform conversatiei avuta pe forum ,se va analiza situatia si vi se vor comunica toate aspectele in cadrul respectivei conversatii . Cu respect, Daniel Sarbu Departament Suport & Servoce Tel:0268/336.663 Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. In cazul in care doriti alte informatii legate de solicitarea in curs va rugam sa nu deschideti o noua solicitare. Este necesar sa va autentificati folosind adresa web de mai jos si sa trimiteti comentariul dorit apropo cum pot posta convorbiri avute cu acestia, pentru a va minuna si voi
  8. Nu mai cumparati telefoane sau produse marca Allview sunt cele mai proase produse...... service nu veti primi trimiteti telefonul cu problema si vi-l strica mai rau, mi-au distrus telefonul dupa care iti spun ca asa l-ai trimis. Le voi face reclamatie la autoritatile statului cu dovezi o sa va atasez poze si convorbiri cu acestia. NU CUMPARATI ALLVIEW GARANTIE DOAR PE HARTIE veti face i mare greseala Eu sunt unul patit
  9. Oricum nu ma așteptam la asta de la o firma cat de cat mare din Romania.... Si se mai spune sa promovam produsele românești......
  10. Nu are rost pentru ca nu vreau tratament preferential Apropo acum am fost contactata de allview de aici de pe forum pentru a-i da niste date. Poate se rezolva ceva....
  11. Eu inițial ma saturasem cat ma amânaseră cu trimiterea curierului după telefon pentru a il trimite la garanție si am zis ca sa ii înregistrez pentru a argumenta reclamația pe care urma sa le anexez in reclamația pentru anpc. Nu vreau sa ma laud dar soțul lucrează in MAI si el m-a sfătuit sa fac asta. Acum sper sa mi se rezolve problema il al 12 ceas pentru a nu merge mai departe
  12. La ultimele 4 convorbiri da, le-am spus ca daca ei ma înregistrează si eu ii înregistrez si nu au spus nimic. Ultimele sunt si mai importante
  13. eu am convorbirile inregistrate cu cei de la allview care zic, ca telefonul are DOAR urme de uzura si se va rezolva, iar un altul imi zice ca are urme de soc mecanic si in plus am poze facute cu time stamping cu data si ora in momentul cand a fost predat telefonul curierul cu toate detaliile si unghiurile telefonului in care nu apare nici o urma de lovitura Sper ca se rezolva pana la urma, doar e problema de soft si eu am rabdare dar deja se apropie de sfarsit....... si eu am rabdare dar deja se apropie de sfarsit....... si stiti care e faza ca si eu si sotul si fetita tot allview avem (((((
  14. Sa speram ca pana la urma se rezolva altfel voi continua cu anti reclama pe toate site-urile bloguri, forumuri si facebook sa ii instiintez pe toti cei care au de gand sa cumpere aceasta marca de telefoane
×

Important Information

Terms of Use