Clicky

Jump to content

Mihai Aurelian

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Mihai Aurelian

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    Samsung Galaxy Trend
  1. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    A venit ieri telefonul nou, bineinteles dupa 2 telefoane la fan courier pentru indreptarea problemei cu adresa incompleta trecuta pe colet.. Daca mai stateau 3-4 zile, se facea o luna.
  2. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    Astazi am primit AWB-ul de la vodafone. Se pare ca au gasit o noua metoda de tragere de timp.. aia cu "va contactam maine" se invechise. Ce spune site-ul lui Fan Curier... Ultimul status al expeditiei: adresa incompleta, fara telefon in data 18.12.2014 12:28
  3. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    Dar Vodafone are un departament fara telefoane. Probabil este undeva pe o insula, izolat. Singura cale de comunicare e codul morse sau porumbel voiajor.. Orice solicitare ai face catre acel departament ori nu primeste raspuns ori primeste un raspuns fals dupa cateva zile. 16:47:33 [Mihai-Aurelian] va rog sa-mi dati un AWB 16:54:38 [Operator] Am redirectionat solictarea catre departamentul implicat. Fiind inlocuire nu am acces la ABW.Revenim in cel mai scurt timp posibil cu rezolutia 16:55:33 [Mihai-Aurelian] acelasi lucru mi s-a spus si luni.. nu a mai revenit nimeni cu nimic 17:06:40 [Operator] Nu avem linie directa cu acest departament. Am anuntat eu si astept raspunsul 17:07:40 [Mihai-Aurelian] exista un departament al vodafone care nu are telefoane?
  4. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    Samsung S4. Ce conteaza modelul...
  5. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    Normal ca nu e vina lor ca a fost telefonul defect. A venit in cutie, sigilat. Vina lor e ce s-a intamplat dupa.. si ce se intampla inca. Am mai avut o problema similara cu alt comerciant si rezolvarea a fost imediata. A venit curierul a doua zi cu produsul nou si l-a luat pe cel defect.
  6. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    Da si eu am mai comandat de la ei si nu au fost probleme.. pana acum. Tocmai le-am spus ca nu a venit astazi telefonul si le-am cerut un AWB. Raspunsul.. nu exista AWB pentru ca nu a plecat telefonul. cica astazi pleaca. Intre timp am depus si o reclamatie la ANPC. Nu stiu ce altceva mai pot face.. orice i-as intreba in legatura cu problema asta, mi se spune ca primesc raspuns "maine" si adio.. "maine" nu mai primesc nimic.
  7. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    15 zile calendaristice au trecut de mult. Vodafone se pare ca are propriile legi: 09:44:36 [ioana Vladea] Am verificat comanda si urmeaza sa primesti telefonul in termen de 14 zile lucratoare incepand din 28.11.2014.
  8. Mihai Aurelian

    Evitati magazinul online vodafone

    Pe 23 luna trecuta, am dat comanda de un telefon care a ajuns in 2 zile cu touch-ul pe o parte din ecran nefunctional. Am solicitat inlocuirea telefonului si mi s-a zis ca va veni curierul cu telefonul nou, urmand sa-l ia pe cel defect. A venit curierul doar sa-l ia pe cel defect care a ajuns la regenesis pe 28. Am sunat iar la vodafone si mi s-a spus ca trebuie confirmat defectul inainte sa primesc alt telefon si ca dureaza cateva zile. Pe 2 decembrie vorbesc cu cineva pe chat si imi spune ca de fapt se va livra in 14 zile lucratoare incepand cu 28. Cum mi s-a parut foarte ciudat acel termen, am sunat din nou si mi s-a transmis ca s-a confirmat defectul si ca voi primi telefonul nou pana miercuri, 10 decembrie. Miercuri ii sun din nou si doamna care a raspuns a dat peste conversatia de pe chat si a inceput si ea sa o tina una si buna cu 14 zile lucratoare. Nu a putut sa raspunda la intrebarea "Unde apare acest termen in documentele legale de pe site" si nici eu nu am reusit sa-l gasesc. Luni(15 dec) intru pe chat si solicit data de livrare a telefonului. Mi se spune ca trebuie sa primeasca raspunsul de la alt departament si ca ma anunta pana la ora 18. La 18 intru iar pe chat si o alta duduie imi spune ca prima duduie nu are inca un raspuns si ma anunta "maine". A doua zi pe la pranz ii sun. Un nene imi spune ca tot nu exista raspuns si ca ma anunta "maine". Astazi(miercuri) pe la pranz intru iar pe chat si minune.. mi se spune ca am sa primesc telefonul astazi. Problema e ca astazi s-a cam dus si fan curier mereu trimite mesaj dimineata cand am ceva de primit de la ei. Nu am primit mesaj. Maine se termina cele 14 zile lucratoare care cica reprezinta termenul de schimbare al unui telefon primit defect(desi nu apare nicaieri.. afli despre el doar cand dai de probleme). Tare curios sunt daca maine va ajunge telefonul, desi nu par sa fie sanse de asa ceva. Parca vad ca mi se trimite acelasi telefon reparat(asta ar fi singura explicatie pentru cele 14 zile necesare schimbului). Concluzia.. De cand am facut comanda asta mi s-a spus de vreo 5 ori ca problema nu se poate rezolva pe loc si voi fi contactat. Niciodata nu am fost contactat.. a trebuit sa-i sun tot eu. Suportul clienti de la vodafone este doar o linie de maimute antrenate sa-ti zica orice numai sa scape de tine cat mai repede ca sa poata trece la urmatorul client. Nimic din ce ti se spune ca se va intampla nu se intampla. Mai bine puneam inca 400 lei si cumparam telefonul la liber de la emag.. nu-mi mai faceam nervi cu jegul de vodafone.
×

Important Information

Terms of Use