Clicky

Jump to content

Maryus Razwan

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Maryus Razwan

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    allview v1 viper
  1. Prin faptul ca suntem cetateni romani ,suntem si cetateni europeni si ne supunem si legilor europene in vigoare privind nerespectarea garantiei !
  2. Ca sa fiu clar...nu o spun eu, ci un avocat si consultant la CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR ! "Legea 449/2003 revizuita in 2008 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate nu stabilește un număr minim de intervenții asupra produsului înainte de a se putea face înlocuirea, însă neaducerea produsului la conformitate după mai multe intervenții și persistența aceluiași defect pot fi interpretate ca o imposibilitate de reparare. În aceste cazuri, aveți două posibilități, să solicitați înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii lui, pentru că nu vi s-a permis practic utilizarea
  3. Salutare ! Nu speram sa revin asa de repede cu o problema la noul telefon primit de la allview acum cca 3-4 luni insa ma vad obligat si nevoit! Ideea este : am primit un p7 seon...in schimbul unui viper v1....insa surpriza : noul telefon p7 seon are nu 1 punct alb pe fundalul ecranului....ci 5 puncte albe care se vad foarte bine pe fundal alb. Insa probabil spre disperarea celor de la allview,mai am garantie si ai voi stresa pana expira ! Am sunat la Brasov si vor venii probabil joi sa ridice telefonul....au multe de ridicat probabil ! Cerinta mea este aceeasi...refuz repararea telefonului.
  4. Allview poti inchide solicitarea mea....totul este ok...va multumesc !
  5. Am revenit cu confirmarea de primire a coletului....Allview sa tinut de cuvant si mi-a livrat telefonul asa cum a promis......un P7 Seon....sper ca acesta sa functioneze asa cum trebuie si mai sper ca toti ceilalti care au avut sau care au probleme sa fie rezolvati la fel de bine ! daca va respectati clientii si ei la randul lor va vor respecta si vor cumpara in continuare produsele care sper sa fie din ce in ce mai bune si performante...am sa revin pe site,chiar daca nu am probleme cu telefonul...sper sa nu fie !
  6. in meniul routeru-lui era scris cu galben exact ce trebuia bifat si la ce trebuia sa te uiti....doar sa citesti cu atentie...in engleza...ca o baba batrana )..
  7. in sfarsit am reusit...ms baieti pt ajutor ! raman dator cu o bere !!!!
  8. O sa incerc ambele posibilitati...insa nu vreau sa ma conectez la tp-link...este alt abonament si nu este al meu...ms !
  9. Salut tuturor ! De 4 zile ma chinuiesc sa instalez un router wi-fi asus RT-N12+....am descarcat manualul in limba romana ,am urmat exact pasii de instalare,insa parca are draci in el...pentru cateva ore a mers pe telefoane si pe televizor....apoi sa resetat.....fara sa-l scot din priza sau altceva!..pe laptop nu merge nici batut....nu mi-l vede...precizez ca am net de la rds....si in aceasi casa mai are cineva un wi-fi tp-link....si doar la ala ma pot conecta pe net....mai am un pc,care merge direct pe fir din wi-fi.dar care merge fara probleme....stie careva cum se seteaza sa funtioneze ? ar
  10. Eu astept mai intai sa vad daca va tineti de cuvant...dupa care voi lasa un comentariu aici pe forum ! Sper ca coletul va veni azi sau cel tarziu maine....si mai sper ca telefonul sa fie sigilat si nou...nu reparat si dat mai departe...ms anticipat !
  11. Allview.....numarul de contact aparea si in prima solicitare...apropo...nu poti depune solicitarea fara a adauga un numar de contact...azi sunt 13 zile din cele 15 zile legale de cand telefonul este in service....dar cine mai respecta legea in ziua de azi ??? legea este pentru fraieri....scuze de limbaj ...am incercat sa sun la service de pe telefonul fix...deoarece numarul de la service este un numar de fix..0268336663...surpriza....nu poti tasta nici o cifra....incerc sa tastez cifra 1 pentru limba romana....o data ..de 2 ...3...4...nu merge....de ce? numarul de la service chiar daca este de
  12. In cazul in care ati luat telefoane,tablete la pret promotional pentru ca esti client telekom....TREBUIE SA PLATESTI DOAR APARATUL....NU ARE TREABA CU REZILEREA CONTRACTULUI....doar aparatul respectiv trebuie platit complet...atat !
  13. Nici cei care platesc sume frumusele nu sunt siguri ca telefonul,tableta NU se va strica rapid....exemplu...v1 viper cost la iesirea pe piata 1298ron..dupa 3 luni 899....dupa 6 luni 699....acum probabil nu depaseste 600 de ron...x2 soul 1299..peste 3 luni va fi sigur 900 ron....se cere prea mult pentru o chinezarie replicata....macar sa fie corecti si sa ceara la jumatate ....asa poate nu te mai superi ca platesti 1300 de ron si de fapt el nu face de nou mai mult de 600- 700 de ron...stiati ca buhnici ia bani frumosi din prezentarea lor pe yotube...el a prezentat si lansarea x2 soul de la allv
  14. Eu am facut in felul urmator ! Am trimis un mail la rezilieri@romtelecom.ro....care acum sa transformat in rezileri@telekom.ro....in acest mail se trec datele personale,adresa ,codul de abonat si foarte important un numar de contact...de preferat mobil....ca sa nu aiba motiv ca nu v-au gasit pe fix.....orice mesaj,sau mail de la telekom trebuie pastrat....de ce? pentru ca aveti nevoie de probe...in caz ca ajungeti la judecata! Eu nu am ajuns acolo... Tot in acest mail trebuie trecut un motiv....de ce? trebuie sa aveti un motiv plauzibil.....asa se cere sa treceti.....eu am trecut faptul ca m
  15. Sper ca raspunsul nu dureaza 15 zile ! ati cerut o solicitare si un numar....v-am facut si solicitarea ,v-am dat si numarul....de obicei nu dureaza o zi sa citesti o solicitare .....inca astept !
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use