Clicky

Jump to content

anjinsan

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About anjinsan

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    a5 smiley
  1. Mai sigur pichetezi magazinul de unde ai cumparat produsul...e mai simplu....un proces dureaza ani si rezultatul este incert..mai ales la noi.Sa fim realisti..
  2. Ideea este ca in primul rand trebuie tras la raspundere retaile-ul care practica un adaos comercial zdravan si care are obligatii directe catre client.....asa spune legea...dar...practica dovedeste ca legea se aplica selectiv.Spune ce retailer a comecializat acest ``brand`` ca sa-l evitam si noi pe viitor.Pe mine de exemplu m-a fraiert si m-a ignorat apoi Flanco.
  3. Nici in Buzau ANPC nu se atinge de aceasta societate.Intotdeauna clientul este vinovat sau``nepriceput``.Nu conteaza cate defectiuni are un produs(eu am avut parte de 4 defectiuni repetitive),aceste societati sunt mana in mana.Un sfat din inima: nu mai achizitionati aceasta marca,sau,daca va riscati cumparati sh deoarece au acelasi regim: ZERO GARANTIE! ....si mai au un avantaj in acest regim...sunt mult mai ieftine decat la firma de retail care are adosuri comerciale halucinante.Voi alegeti stimati clienti si colegi de suferinta.
  4. Nu moare nimeni de foame,carne de tun este din abundenta.cade Allwiew nu e bai,se vinde E-Boda,Utok,Evolio nemaivorbind de cele nebraduite date bonus la abonament de catre telefonia mobila .Selectia o face clientul in mod direct in momentul cand achizitioneaza un produs de la magazinul(taraba) de retail....
  5. In Buzau ANPC este reprezentat de incompetenti care taie in carne vie in alimentarele de cartier iar cu marii retaileri ca FLANCO ,ALTEX,etc.au pact de ``neagresiune`` in detrimentul cumparatorului.Poate in alta parte situatia este alta....
  6. Sunt mai exact importatori de kit-uri PRC ,botezate sub nume de ``brand``,mediatizate intens de mercenari priceputi si care la nevoie se pot reboteza....
  7. Nu faci nimic cu ANPC,importatorul nu poate si nu se doreste la nivel inalt ,sa fie tras la raspundere.Daca intr-adevar vreti sa protestati intr-un fel,nu mai cumparati aceasta marca dubioasa.....Este o sugestie..
  8. Service-ul nu va lua nici o amenda,Anpc este o institutie care sperie doar chioscurile de cartier iar ca fapt divers RCS RDS a inceput sa retraga de la comercializare orice implica brandul Allview deoarece este un volum foarte mare de plangeri si trimiteri in service.Sa fie oare vreun semn???!!
  9. Merci pentru corectie...ideea de baza era ca experienta neplacuta de care am avut parte sa fie de invatatura si altora....
  10. Din nefericire nu am rezolvat nimic,telefonul l-am spart,din pacate singura solutie cu acest tip de telefon,Mi-am asumat pierderea si mi-am achizitionat un telefon sh de pe piata libera,la un pret mai mult decat decent si sunt foarte multumit.Ami pare rau pentru ce ai patit Catalin Cosmin, insa din pacate singurul lucru pe care al pot face e sa spun si altora ce am patit.Daca citesti posturile mele ati dai seama.oricum multe bafta in rezolvarea problemei,poate ai mai mult succes,eu nu am avut(in buzau ANPC este reprezentat de niste incompetenti care sunt mana in mana cu sefii de magazin de la marii retaileri).
  11. Cate din persoanele care au avut trista inspiratie sa achizitioneze acest``brand`` au tras la rasundere retailer-ul ,care are un beneficiu substantial si care este primul conform legilor in vigoare (aplicabile doar pe hartie),care,au obligatie directa asupra clientului care le baga banutii in buzunar?Conform legii unitatea de retail are obligatia si parghiile necesare sa rezolve probleme legate de service fara implicarea clientului.Nu mai insistati cu ANPC.Aceasta ca si ANAF actioneaza numai in cazul firmelor mici care nu au un sobor de juristi bine pregatiti sa ai infrunte,si nu fac efectiv nimic pentru client ,doar in defavoarea acestuia.Cititi va rog stimati pagubiti ai acestui ``brand`` posturile efectuate de mine pe acest forum si veti vedea cum se rezolva o situatie reala,probata cu documentatie,in Romania,de catre o firma ``serioasa``ca FLANCO implicit partenerul de bisnita ,caci de comert conform legii nu poate fi vorba, ALLVIEW.Multumesc inca o data forumului care ne da posibilitatea sa ne facem cunoscute problemele.
  12. Tocmai ,ca nu sunt romanesti.Sunt kituri aduse din PRC ,concepute pentru Europa de Est care se comporta ca atare.
  13. Si eu am avut raspuns ,doar ca a fost nefavorabil in conditiile in care am avut argumente si documente care probau bataia de joc la care am fost supus.Desi terminalul a venit inapoi cu acelasi defect( acelasi defect de 4 ori!!!!!)ANPC a declarat ca retailer-ul mi-a predat terminalul in stare de functionare desi a prezentat acelasi defect la livrare.Despre ce vorbim!!??
  14. ANPC nu ia masuri decat impotriva operatorilor mici(gen alimentare de cartier).Marii retaileri au juristi prea bine pregatiti ca institutia care ar trebui sa apere drepturile consumatorilor sa ia masuri....Am avut la randul meu probleme cu acest``brand``,am facut reclamatie la ANPC...intr-un final nu am rezolvat nimik,consumatorul se lupta cu morile de vant.Un lucru este cert:nu mai cumparati produse Allview,garantia nu este decat pe hartie,si nu mai achizitionati produse noi deoarece au acelasi regim ca produsele sh,garantie zero.Fac aceste afirmatii din experienta trista a celui care a avut o interactiune nefasta cu acest brand.
  15. Propun sa trimitem un mail cu aceste probleme si lui George Buhnici,poate ai trece elanul ``patriotic`` vis a vis de aceasta marca ``prestigioasa``.....
×

Important Information

Terms of Use