Clicky

Jump to content

nicolaev1970

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Model Telefon
    P5Quad

nicolaev1970's Achievements

  1. Mda.... Asa cum am scris si la post #204 -->, vorbesc din proprie experienta, Se pot citi si raspunsurile celor de la Allview... Pot sa va dau si raspunsul celor de la OPC..... Concluzia a fost urmatoarea: Telefon trimis in service deoarece incarca foarte greu si functioneaza transferul de date, anulat garantia pe motiv "utilizare necorespunzatoare" si stricat definitiv.... astfel incat sa nu mai poti folosi nici transferul de date si nici sa nu-l mai incarci (nici macar cum l-ai trimis). Nu a fost problema vanzatorilor sa nu onoreze garantia. Problema a fost la Service-ul autorizat...... Aveam folia de protectie originala din pachetul lor, iar dupa 11-12 luni de utilizare, chiar si in husa de protectie flipchart... nu poti sa mai spui ca este impecabil... Asa cum a spus si Sp1tfire.... nu stim sa le incarcam.... Oricum, la 450 lei (cat m-ar fi costat reparatia + taxe de transport) mi-am cumparat alt telefon: display IPS de 4.5 inch cu rezoluție 480×854 pixeli cu rezoluție 540×960 pixeli, procesor Broadcom quad-core la 1.2 GHz pe ARM Cortex-A7, 1 GB RAM, 8 GB spațiu de stocare și slot pentru microSD, Android 4.4 KitKat, dual-sim, 8 Megapixeli și cameră frontală de 0.3 Inca mai am 2 tel Allview care functioneaza.... Lucrurile pe care va recomand sa le verificati la fiecare achizitionare: incarca, se conecteaza la PC, se conecteaza la Wi-Fi, bluetooth, eventual HotSpot, accesarea catorva meniuri si GATA ... Parerea proasta o am in continuare fata de service-ul Allview si voi recomanda in continuare sa nu se cumpere produse Alview.... decat pentru unica folosinta....
  2. Daca citesti cu grija certif. de garantie, aceasta se acorda numai pt. defectele de fabricatie. Pe intelesul tuturor: daca l-ai verificat ca funtioneaza in magazin si totul a fost ok (adica ai iesit cu el pe poarta) se considera ca este bun si deci nu are viciu de fabricatie, doar utilizare necorespunzatoare, care implicit atrage anularea garantiei. Vorbesc din proprie experienta
  3. Pe data de 18 oct. 2014 am adus in Magazinul Media Galaxy Feeria, telefonul cu seria IMEI *****489679, Allview P5Quad negru, Proces Verbal de Predare Primire (din 18 oct.2014), aflat in garantie, cu urmatorul defect: Incarca foarte greu (1-2 % in doua ore), raspunde greu la comezi. Telefonul arata procesul de incacare (lucru verificat in magazin si consemnat in procesul verbal de predare primire), a fost predat complet, cu incarcator, cablu de date, casti manual de utilizare si cutie intacta, certificat de garantie in original si bonul de achitare a produsului. Pe data de 29 oct. 2014 (la 10 zile de cand a fost lasat in magazin) am primit SMS de la SFINX TELECOM (firma service autorizat Allview) in care mi se spunea ca: “garantia anulata, datorita utilizarii necorespunzatoare. Reparatia se poate realiza doar contra cost = 450 lei + taxe postaleâ€. Am refuzat reparatia contracost si am solicitat trimiterea produsului in magazin, mentionand telefonic ca vreau produsul asa cum l-am trimis (sa se poata incarca 1-2 % foarte greu).Pe data de 31 oct. 2014 cand am venit sa ridic produsul, am constatat ca telefonul nu mai putea fi incarcat deloc, mufa de incarcare la telefon nu mai este fixa, cablul nu mai sta fixat in telefon si nu mai incarca deloc si nu mai arata semnul de incarcare. In concluzie, l-au trimis mai defect decat era. Nu am nimic de ascuns, asa ca pun IMEI-ul aici. (daca-l vreti complet nu este nici o problema) Defectul care-l avea, faptul ca incarca foarte greu si functiona transferul de date se putea constata foarte usor, fara a desprinde de tot mufa USB si a face poze cu ea demontata. Am raspuns mai jos. Nu lucrez la firme concurente. Daca vreti, va pun si scanarile proceselor verbale si ale pozelor..... cu tot ce am primit de la service.Sunt doar un client care a primit inapoi un telefon stricat mai rau decat era de la un service autorizat Alview (sau colaborator, cum le place celor de la Visual Fan sa le spuna) care reprezinta firma Visual Fan. Si DA, chiar am cumparat trei telefoane Alview P5 Quad..........
  4. Nu sunt de la concurenta si nici spammer. Dar, repet sa fie foarte clar pe cine intereseaza.... L-am dus, ca prostul, in service (cand defectul se repara cu resetare la parametrii din fabrica) si cei de la service Sfinx Telecom (service autorizat Alview) l-au demontat asfel incat sa nu mai poata fi reparat. Daca vrei , iti pun poza cu celelalte 2 tel. pe care le am cumparate. Al treilea il astept nereparat de la service-ul din Brasov de la Visual Fan. Este pacat sa crezi ca daca un om isi striga disperarea , este spammer sau de la firma concurenta. Iti doresc (desi nu este frumos sa doresti raul altuia) sa ai aceasi problema ca mine (adica sa duci un produs in service cu un defect minor, si sa-l iei defectat de tot) sa vedem atunci ce mai spui. Eventual te astept pe acest forum cu postarea la sesizarea mea, penu a-mi da dreptate... De exemplu,cei de la Depanero , am dus niste casti negre (tot pentru Allview P5Quad) in garantie , (nu inchidea convorbirea, nu puteam raspunde la tel. prin apasarea butonului si nu schimba sau opri radoiul) le-au schimbat cu unele noi, din pacate albe..... Le-am spus celor de la Depanero problema, desi scria clar pe procesul verbal de predare primire ca sunt negre, inclusiv ei, pe avizul de insotire a produsului scria black (in 3 locuri), dar erau albe. Le-am refuzat si mi-au trimis altele negre, reparate Dar acum le am functionale...... nu ca telefonul trimis de catre cei din magazinul MediaGalaxy , sa nu-l mai pot folosi deloc la transfer de date si sa-l pot incarca asa greu ca inainte.... Am trimis pana acum 3 e-mail-uri d-lui director general de la Visual Fan si directoarei de vanzari ... si nici macar un raspuns..... Ii astept la prezentari si expozitii........ poate asa vor vorbi cu mine..... sau poate pun "baietii " de la paza pe mine.....
  5. Am inteles cu postarea pe mai multe topicuri... Dar sa stie toata lumea ca atunci cand trimit un telefon in service sa specifice foarte clar daca nu se poate repara decat pe bani, sa nu-l strice (demonteze) cei din service mai mult...
  6. Din pacate nu ati inteles..... Eu l-am dus in service autorizat (care reprezinta Visual Fan) si acestia l-au stricat de tot. Asta este problema si supararea mea.
  7. NU FACETI GRESEALA SA CUMPARATI PRODUSE ALLVIEW, decat daca le tineti in cutie si nu le folositi. In perioada de garantie, daca un telefon are un defect cat de mic, cei de la service-ul autorizat il va face inutilizabil si il reparadoar contracost. Cazul meu, am cumparat (ca prostul) 3 telefoane. Unul din ele a inceput sa incarce greu (1-2% in doua ore, dar mergea transferul de date). L-am dus la vagazin, acesta l-a trimis la service. De acolo, reparatia ma costa cel putin 450 lei plus taxe de transport. PROBLEMA CEA MAI MARE ESTE CA ACUM NU MAI INCARCA DELOC SI NICI TRANSFERUL DE DATE NU MAI MERGE……. L-AU STRICAT DEFINITIV…….
  8. NU FACETI GRESEALA SA CUMPARATI PRODUSE ALLVIEW, decat daca le tineti in cutie si nu le folositi. In perioada de garantie, daca un telefon are un defect cat de mic, cei de la service-ul autorizat il va face inutilizabil si il reparadoar contracost. Cazul meu, am cumparat (ca prostul) 3 telefoane. Unul din ele a inceput sa incarce greu (1-2% in doua ore, dar mergea transferul de date). L-am dus la vagazin, acesta l-a trimis la service. De acolo, reparatia ma costa cel putin 450 lei plus taxe de transport. PROBLEMA CEA MAI MARE ESTE CA ACUM NU MAI INCARCA DELOC SI NICI TRANSFERUL DE DATE NU MAI MERGE……. L-AU STRICAT DEFINITIV……. NU FACETI GRESEALA SA CUMPARATI PRODUSE ALLVIEW, decat daca le tineti in cutie si nu le folositi. In perioada de garantie, daca un telefon are un defect cat de mic, cei de la service-ul autorizat il va face inutilizabil si il reparadoar contracost. Cazul meu, am cumparat (ca prostul) 3 telefoane. Unul din ele a inceput sa incarce greu (1-2% in doua ore, dar mergea transferul de date). L-am dus la vagazin, acesta l-a trimis la service. De acolo, reparatia ma costa cel putin 450 lei plus taxe de transport. PROBLEMA CEA MAI MARE ESTE CA ACUM NU MAI INCARCA DELOC SI NICI TRANSFERUL DE DATE NU MAI MERGE……. L-AU STRICAT DEFINITIV…….
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use