Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   07/26/2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.

IOzsy Fulop

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

About IOzsy Fulop

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    Allview X2 Soul
  1. Daca e sa o luam logic, noi cand le platim,nu le platim in bani rupti,falsificati etc, de care ei nu se pot folosi.Cam asta se intampla cu noi acum.
  2. Mda..de obicei asa se intampla pe la noi.Te "zgarcesti"...,platesti
  3. Si revin pe treaba.Din nou,X2'u meu incepe sa faca figuri, sare dintr'o parte in alta,nu raspunde la comenzi,ramane blocat ecranul pe negru...tocmai ce spuneam acum o luna despre schimbatul device'ului..ma asteptam sa faca din nou acelasi set de probleme. II multumesc mult domnului oficial de la Allview pentru promptitudine (si bineinteles baietilor de pe forum) si urasc sa spun ca am dreptate in privinta device'ului cu probleme(o data ce are probleme de nou,va avea si a doua si a treia si a "n"-a oara) atunci cum ramane?Se schimba sau trebuie sa se mai cheltuie niste bani pe curieri,service'uri,trimiteri prin alte service'uri..etc??
  4. De prin octombrie tot circula zvonuri cu privire la Android 5.0(Lollipop).Stie cineva cand va ajunge si la Allview? E vreun oficial Allview pe zona,in masura sa raspunda?Multumesc
  5. Mersi fain de ajutor bajetii.Acum am o alta mare nelamurire.Mi s-a resoftat telefonul in service(asta a fost problema) doar ca nu mai am KitKat'u, iar acum imi cere sa ii dau update ...To do,or not to do?
  6. Ok.Mersi fain si weekend placut
  7. Il rog pe domnul care e oficialul Allview,daca se poate,sa primesc si ceva scris, despre ce s-a facut la telefon(inlocuit piesa,software schimbat, etc) si o confirmare cum ca s-a rezolvat problema.Va multumesc! Si apropo,am sunat azi la Brasov(vazusem pe site'ul lor ca starea telefonului e "Rezolvat"),mi s-a spus ca telefonul a fost trimis la Bucuresti intr-un service. Ce parere aveti despre Sfinx Telecom?
  8. Ideea e ca am fost la RDS,le-am dus telefonul in cutie cu tot ce trebuie si am primit un numar de telefon la care sa sun(numarul celor de la Visual Fan).Frumos era ca cei de la RDS, daca tot au scos 2G'u, sa vina si cu un telefon de schimb pana al meu e in service. "candrei" sper sa nu vina cu nicio problema in plus.Eu l'am trimis impecabil si asa si sper sa il primesc.Sper sa fi rezolvat problema cu tehnicienii "neglijenti". De preferat ar fi sa fie schimbat,nu reparat.O data ce dupa doua luni de utilizare(nici macar rodajul nu am apucat sa il fac) se duce in cap, sigur o sa se duca si a doua oara.
  9. Tocmai am citit bucata asta de discutii si acum sunt curios cat de seriosi sunt cei de la Allview.Pe 20 August am achizitionat si eu un Allview X2 Soul de la RDS.In 3 zile de la achizitie mi-a facut o figura: s-a blocat touch'ul.Displayul se aprindea,dar nu reactiona touchul.L'am lasat in plata domnului si si-a revenit in 3 ore.Pana alaltaieri, fix la 3 luni de la achizitie totul a fost ok.Precizez ca din prima zi l-am bagat frumos in husa,l-am incarcat ca la carte(ca na..daca tot am de platit un an la el,macar anul ala sa am grija de el). Alaltaieri seara, ma suna X, dau sa raspund si nimic.Incerc in stanga,incerc in dreapta,nimic.Pe scurt,tot asa pana ieri,cand m-am hotarat sa il trimit in service,fiind in garantie. Sun timp de o ora la ei la service(bineinteles de pe un alt numar), nu raspunde nimeni.Ma gandesc putin si sun direct la Cargus, imi explica o domnita ce am de facut, pe scurt telefonul a fost preluat pe 21.10,ora 13:00 de curier.Azi la ora 15 sun la Brasov,raspunde o alta domnita,imi confirma ca telefonul a ajuns dar inca nu a fost preluat.Ii povestesc si ei toata istoria(mai povestisem la vreo doua domnite de la ei din call center)cum ca telefonul are doar 2 luni,e ca si nou,tinut "regeste" fara nici macar o zgarietura dar totusi touch-ul si-a dat duhul, etc. Sper ca pana maine o sa fie preluat si ca nu o sa ma trezesc si eu cu probleme gen "ati pierdut garantia pentru ca...ana are mere" sau mai rau, sa il primesc inapoi cu zgarieturi,desfacut sau cu aceeasi problema.Oricum o sa tin legatura cu ei si o sa ostez noutatile.
×

Important Information

Terms of Use