Clicky

Jump to content

IOzsy Fulop

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About IOzsy Fulop

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    Allview X2 Soul
  1. Daca e sa o luam logic, noi cand le platim,nu le platim in bani rupti,falsificati etc, de care ei nu se pot folosi.Cam asta se intampla cu noi acum.
  2. Mda..de obicei asa se intampla pe la noi.Te "zgarcesti"...,platesti
  3. Si revin pe treaba.Din nou,X2'u meu incepe sa faca figuri, sare dintr'o parte in alta,nu raspunde la comenzi,ramane blocat ecranul pe negru...tocmai ce spuneam acum o luna despre schimbatul device'ului..ma asteptam sa faca din nou acelasi set de probleme. II multumesc mult domnului oficial de la Allview pentru promptitudine (si bineinteles baietilor de pe forum) si urasc sa spun ca am dreptate in privinta device'ului cu probleme(o data ce are probleme de nou,va avea si a doua si a treia si a "n"-a oara) atunci cum ramane?Se schimba sau trebuie sa se mai cheltuie niste bani pe curieri,service'
  4. De prin octombrie tot circula zvonuri cu privire la Android 5.0(Lollipop).Stie cineva cand va ajunge si la Allview? E vreun oficial Allview pe zona,in masura sa raspunda?Multumesc
  5. Mersi fain de ajutor bajetii.Acum am o alta mare nelamurire.Mi s-a resoftat telefonul in service(asta a fost problema) doar ca nu mai am KitKat'u, iar acum imi cere sa ii dau update ...To do,or not to do?
  6. Il rog pe domnul care e oficialul Allview,daca se poate,sa primesc si ceva scris, despre ce s-a facut la telefon(inlocuit piesa,software schimbat, etc) si o confirmare cum ca s-a rezolvat problema.Va multumesc! Si apropo,am sunat azi la Brasov(vazusem pe site'ul lor ca starea telefonului e "Rezolvat"),mi s-a spus ca telefonul a fost trimis la Bucuresti intr-un service. Ce parere aveti despre Sfinx Telecom?
  7. Ideea e ca am fost la RDS,le-am dus telefonul in cutie cu tot ce trebuie si am primit un numar de telefon la care sa sun(numarul celor de la Visual Fan).Frumos era ca cei de la RDS, daca tot au scos 2G'u, sa vina si cu un telefon de schimb pana al meu e in service. "candrei" sper sa nu vina cu nicio problema in plus.Eu l'am trimis impecabil si asa si sper sa il primesc.Sper sa fi rezolvat problema cu tehnicienii "neglijenti". De preferat ar fi sa fie schimbat,nu reparat.O data ce dupa doua luni de utilizare(nici macar rodajul nu am apucat sa il fac) se duce in cap, sigur o sa se duca s
  8. Tocmai am citit bucata asta de discutii si acum sunt curios cat de seriosi sunt cei de la Allview.Pe 20 August am achizitionat si eu un Allview X2 Soul de la RDS.In 3 zile de la achizitie mi-a facut o figura: s-a blocat touch'ul.Displayul se aprindea,dar nu reactiona touchul.L'am lasat in plata domnului si si-a revenit in 3 ore.Pana alaltaieri, fix la 3 luni de la achizitie totul a fost ok.Precizez ca din prima zi l-am bagat frumos in husa,l-am incarcat ca la carte(ca na..daca tot am de platit un an la el,macar anul ala sa am grija de el). Alaltaieri seara, ma suna X, dau sa raspund si nimic.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use