Jump to content

Petrut Milu

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Petrut Milu

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Model Telefon
    allview v1 viper
  1. Este un v1 viper, am postat anuntul in bazar http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/3454-vand-allview-v1-viper-nou-nefolosit-sigilat/
  2. Vand Allview V1 VIPER nou nout, mai multe detalii de unde il am aici http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/3429-aveti-grija-hotie-la-garantia-allview-puteti-ramane-fara-telefon/ Nu am folosit telefonul, este in cutia originala cu toate accesoriile, plus husa si garantie full Pret 700 de lei Bafta
  3. Dragi forumisti. In primul rand vreau sa multumesc celor care administreaza si au creat acest forum, fara a posta aici nu sunt sigur ca imi puteam rezolva problema. Din momentul postarii lucrurile au inceput sa se miste, pana atunci nu s-a intamplat nimic, deci aveti confirmarea ca sunteti buni In al doilea rand, da asa este, domnii de la Allview dupa ultimul meu post m-au sunat si au facut ceea ce era normal sa fi facut cu mult timp in urma, mi-au dat alt telefon, avand in vedere ca cel pe care l-am trimis catre ei s-a pierdut. Singurul lucru pe care l-au facut pentru a compensa "maximul interes" cu care m-au tratat a fost sa imi trimita o husa gratuita. In al treilea rand, am primit un raspuns si la sesizarea pe care am facut-o catre CARGUS, mi-au confirmat ca si-au asumat pierderea si vor acoperi costul telefonului. Nu stiu sigur daca este real, este vorba despre alta firma romaneasca si chiar daca am scris direct catre conducerea firmei, faptul ca in mail-ul de raspuns pe care mi l-au dat erau multe inadvertente fata de situatia pe care mi-a vandut-o allview, nu stiu exact cine spune adevarul si cine minte, si nici nu ma mai intereseaza sa aflu. Imi spuneau ca au informat allview inca din data de 13.06 ca au pierdut pachetul si ca de abia pe data de 20.06 Visual Fan a trimis catre ei factura prin care sa plateasca telefonul. Oricum ar fi, repet, faptul ca telefonul a fost pierdut la curier nu scuza ALLVIEW, pentru modul in care m-au tratat ca si client, iar o husa gratis cu atat mai putin. In al patrulea rand va trebui sa solicit o noua garantie, pentru ca pe asta au uitat sa mi-o trimita. Si nu in ultimul rand am un telefon nou de vanzare pentru cine este interesat, astept mesaj.Eu binenteles ca in mai bine de 1 luna jumatate de cand s-a stricat si am asteptat mi-am luat alt telefon. Bafta PS mai jos corespondenta primita de la curier Dear Mr. Petrut Milu, First of all, we would like to tell you how sorry we are for the fact that you encountered an dissatisfaction related to our services. As we assured you, please find bellow some information regarding the present situation. Hereby, we would like to inform you that an unpleasant incident occurred, incident involving the shipment that you were expecting, so we were informed that the package can’t be located in our warehouse. Thus, after making the inventory in our warehouse it has been revealed that this shipment was lost in our network. Given this information, we have informed the consignor, Visual Fan, on 13.06.2014 about this incident and we have asked them to tell us the nature of the content of these shipments, if it can be restored and resent and what is the value of the prejudice. We also asked them to provide us documents that reveal the values for the missing shipment so we can begin the internal compensations process, following the contractual terms. Regarding this situation, please be informed that we have received the invoice from Visual Fan on 20.06.2014 and we will begin the internal compensations process. Also, for certain you will be contacted by Visual Fan in order to establish an compensation procedure regarding your product. Not at least, we wish to express our regrets for this situation and thank you in advance for your understanding. We remain at your disposal for further information.
  4. "Stimati" reprezentati Allview. Vreau sa va multumesc ca de aceasta data nu ati mai folosit la finalul adresarii catre mine sintagma "cu respect", pe care ati folosit-o pana acum si ati inlocuit-o cu "maxim interes". Altfel as fi considerat ca este o injuratura mascata. Deasemeni vreau sa va intreb cand o sa va asumati raspunderea pentru felul plin de "respect" si "maxim interes" cu care m-ati tratat pana in prezent. Eu nu am o relatie contractuala cu firma de curierat,eu am o relatie contractuala cu dvs. Faptul ca ei trateaza clientul SC VISUAL FAN SRL cu acelasi "maxim interes" cu care ma tratati dvs. pe mine, nu va indreptateste in nici un fel sa nu va asumati raspunderea pentru situatia creata.Eu nu sunt clientul lor. Daca firma de curierat va trimite un raspuns ca asteapta raspuns de la proprietarul depozitului, care la randul lui asteapta raspuns de la paznicul depozitului, care la randul lui asteapta raspuns de la doctorul de la spitalul de nebuni unde e internat, probabil ca acolo o sa ajungem cu totii la final. Aveti tot dreptul sa ii felicitati pentru "maximul interes" cu care va trateaza asa cum doriti, dar ce legatura are asta cu mine. Lucrez de mai bine de 15 ani in relatii cu clientii si din acest motiv pana acum am incercat sa ma abtin de la comentarii pentru ca stiu ca nu este usor insa ati depasit orice limita acceptabila. Ma intreb cat de prost trebuie sa ma credeti pe mine si altii ce vor citi acest post pe care va asigur ca o sa il promovez cel putin pana o sa va asumati raspunderea la nivelul companiei. Haideti sa vedem: Citez "Colegii din departamentul Suport au tratat cazul cu maxim de interes" "Maxim Interes" = colet trimis in 24.05 si neverificat primirea lui la client. Daca ati fi verificat, ar fi fost usor sa va reparati greseala pentru ca in permanenta ati avut numarul meu de telefon. "Maxim Interes" = in urma solicitarii mele scrise imi solicitati adresa completa in 04.06 desi ati ridicat telefonul de la aceeasi adresa, deci aveati adresa completa. "Maxim Interes"= sun la dvs. imi da-ti numarul de AWB si imi solicitati mie sa sun la firma de curierat pentru a rezolva aceasta problema "Maxim Interes"= dupa ce trece inca 1 saptamana si reclam din nou pe site ca nu mi-a ajuns telefonul nu mai primesc nici un raspuns. "Maxim Interes" = "In cursul zilei de astazi" 20.06.2014 e.n. " obtinem un raspuns oficial din partea firmei de curierat si te vom contacta." eram sigur ca nu se va intampla, dar mai e timp pana la ora 00:00 Va multumesc inca o data ca m-ati coplesit cu "respect" si "maxim interes", sunt siguri ca ati reusit inca o data sa convingeti pe toti cei care vor citi acest post cu ce "respect" si "maxim interes" va tratati clientii. O sa va cumparam in continuare produsele si serviciile pentru ca sunt "respectabile" si de "maxim interes" O seara la fel de respectabila si de maxim interes
  5. Atrag atentie toti detinatorilor de allview, puteti ramane usor fara telefon. Practic daca le trimiti telefonul la garantie, ai mari sanse sa nu il mai vezi niciodata. Desi am discutat cu ei de nenumarate ori atat telefonic cat si electronic, am ramas fara telefon. Raspunsul lor a fost ca l-au reparat, l-au livrat inapoi insa am dat adresa incompleta de livrare a telefonului, desi binenteles ca era completa pentru ca altfel nu il puteau lua de la mine. Pur si simplu telefonul meu a disparut chipurile la curier, iar domnii de la allview nu si-au asumat nici o raspundere. Binenteles ca am facut reclamatie catre ANPC, insa sa vedem daca se mai poate face ceva. Oricum e clar ca nu voi mai apela niciodata la vreun produs allview si o sa recomand tuturor sa sa aiba grija cu aceasta firma ce se poarta in cel mai clasic stil mioritic. Vorba reclamei - ce garantie domne? Care garantie? ca sa nu fie nici un dubiu, pentru cei care au timp sa citeasca, atasez mesajele schimbate cu ei. Cititi si o sa va amuzati. Allview Helpdesk final.pdf
×

Important Information

Terms of Use