Clicky

Jump to content

Allview

Oficial
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Allview

  • Rank
    Reprezentant Oficial

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.allview.ro/

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Brasov
  • Model Telefon
    Allview X4 Soul Infinity Plus

Recent Profile Visitors

310 profile views
  1. Salut, Chiar daca ai specificat ca nu ai pretentia sa o facem, dorim sa ne exprimam parerea de rau si pentru faptul ca mesajul transmis de catre noi a fost catalogat ca si o jignire, fata de tine si fata de o parte din utilizatorii activi ai acestui forum. Intentia noastra nu a fost aceasta, sub nici o forma. Va multumim pentru intelegere!
  2. Salutare tuturor, Luand in considerare situatia intampinata de "Annakonda" si informatiile primite din partea unitatii service, dorim sa va relatam ca situatia pe care aceasta a intampinat-o nu este una general valabila pentru produsele noastre si nu reprezinta un viciu de fabricatie al modelului pe care il are in posesie, asa cum presupuneti. Faptul ca mufa usb a fost rupta, afectand si circuitele de pe placa de baza, nu permite doar inlocuirea acesteia. In concluzie, unitatea service considera ca produsul a fost utilizat necorespunzator, datorita acestui motiv. La o utilizare normala, fara fortarea mufei, circuitele de pe placa de baza nu ar fi fost afectate, chiar daca mufa s-ar fi dezlipit sau defectat. Dorim sa va relatam ca in cazurile in care la anumite produse Allview a fost sesizata o situatie cauzata de un defect de lot/viciu de fabricatie, compania noastra si-a asumat acest lucru si a adus produsele la conformitate in baza garantiei, asa cum specificati ca au procedat si alte companii. Inca odata dorim sa ne exprimam parerea de rau pentru situatia pe care "Annakonda" a intampinat-o. Multumim pentru intelegere!
  3. Salut, In primul rand dorim sa ne exprimam parerea de rau in ceea ce priveste situatia pe care ai intampinat-o. Pentru a se putea analiza corespunzator cele mentionate de catre tine mai sus si a se gasi un mod de solutionare cat mai corect, avem rugamintea sa contactezi departamentul nostru de "support & service" la numarul 0268.336.663 sau sa deschizi o solicitare pe http://ticket.allview.ro/ . Colegii din acest departament iti vor indica toti pasii pe care ii poti urma pentru a trimite produsul in locatia noastra din Brasov. In ceea ce privesc actiunile pe care mentionezi ca doresti sa le efectuezi mai departe, acestea raman la latitudinea ta. Nu putem sa te incurajam si nici sa te descurajam sa abordezi situatia asa cum iti doresti.
  4. Buna Adela, Este ok daca iti pot furniza o copie a anexei de la contract, care sa ateste momentul in care ai intrat in posesia produsului. Pe baza ei, poate fi luata in considerare garantia produsului.
  5. Buna Adela, ne pare rau pentru situatia pe care ai intampinat-o cu produsul tau Allview. Produsul poate fi trimis in unul dintre service-urile noastre autorizate fara nici un fel de problema. Iti garantam ca situatia in care se afla acesta va fi tratata cu seriozitate si profesionalism, pentru a o solutiona. In ceea ce privesc costurile de transport, acestea vor fi acoperite de noi, pe baza garantiei, fiind necesar sa contactezi departamentul nostru de "support & service" la numarul 0268.336.663 in vederea solicitarii preluarii produsului de catre firma de curierat contractata de catre noi. Pentru ca produsul sa fie considerat ca si produs in garantie este necesar sa fie insotit macar de certificatul de garantie completat si stampilat de catre reprezentantii RDS de unde l-ai achizitionat. In caz contrar, luand in considerare ca nu mai ai in posesie anexa contractului pe care ai primit-o la achizitie si nu ne poti oferi nici certificatul de garantie, mai sus mentionat, va fi necesara o interventie contra-cost. Daca nu vei de acord cu ea, produsul iti va fi returnat fara sa intervenim asupra acestuia. Iti multumim pentru intelegere!
  6. Salut, Pentru rezolvarea situatiei intampinate iti sugeram sa te adresezi unuia dintre service-urile noastre autorizate. Lista acestora poate fi regasita la urmatorul link: http://allview.ro/service-telefoane-tablete .
  7. Buna ziua , Avem rugamintea de a ne comunica in privat datele personale atat cat si cele ale produsului pentru a face toate verificarile necesare .
  8. Buna ziua , Avem rugamintea de a ne comunica in privat datele personale atat cat si cele ale produsului pentru a face toate verificarile necesare .
  9. Salut , Ofera-ne seria Imei a produsului in privat pentru a face mai multe verificari ! De asemenea dorim sa precizam ca termenul de reparatie a unui produs in garantie variaza intre 1 si 15 zile calendaristice de la preluarea produsului de la client .
  10. Allview

    Problema service DOMO / ALLVIEW

    Salut , Data fiind situatia dorim sa expunem urmatoarele aspecte : *De la receptia produsului pana la expedierea lui catre client toate operatiunile se realizeaza sub supraveghere video in service-ul nostru autorizat. *Avand in vedere ca este vorba de anumite operatiuni asupra produsului de ordin mecanic si care necesita anumite ustensile ,aceste proceduri nu pot fi realizate in fata clientului .De altfel nici la alti producatori aceste operatiuni nu se realizeaza in fata clientului . Nu in ultimul rand ,noi am incercat sa solutionam cat mai favorabil aceasta situatie ,de aceea ai fost apelat in repetate randuri pentru a ti se face o oferta cat mai buna pentru acesta reparatie .Refuzand aceaste costuri ,produsul s-a expediat cu poze doveditoare si proces de constatare . Toate demersurile ulterioare raman la latitudinea ta . Ne cerem scuze pentru dezamagirea creeata dar decizia este una finala .
  11. Allview

    Problema service DOMO / ALLVIEW

    Salut , Am rugamintea sa ne oferi in privat datele personale de pe care a fost trimis produsul ,seria imei a acestuia si magazinul unde a fost predat acesta pentru a face verificarile necesare.
  12. Buna , Cum ti s-a indicat si in solicitarea respectiva ,si in conversatia privata avuta ,produsul trebuie expediat pentru reparatii . In alta ordine de idei este irelevant unde lucreaza sotul sau rudele clientilor deoarece toti clientii sunt tratati egal . Cum am precizat si anterior ,se fac greseli pe care ni le asumam si incercam solutionarea cat mai rapid. De aceea sunt binevenite toate feedback-urile clientilor in scopul imbunatatirii serviciilor post-vanzare dar si pentru evitarea unor astfel de greseli.
  13. Salut , Exprimarea precedenta a fost interpretata gresit de cititorii acestui topic . Cu siguranta vom solutiona aceasta situatie dar cum am mai spus si in alte topic-uri,si noi suntem oameni si bineinteles din acest motiv mai exista si greseli pe care ni le asumam . Acest topic cat si celelalte sunt urmarite zilnic tocmai pentru a ne putea imbunatati serviciile post-vanzare atat ca si suportul oferit clientilor. In privinta restartarii telefonului la primirea semnului "=".Aceasta era o problema de natura software a platformei MediaTek pe sistemul de operare 4.2 Jelly Bean . Odata cu trecerea la sistemul de operare 4.4 nu mai exista aceasta problema .
  14. @sorinsorin80 Salut , Ne cerem scuze pentru situatia intampinata . Cazul a fost escaladat si se va raspunde in cadrul solicitarii deschise de catre un reprezentat al Departamentului Suport ! Te asiguram ca vom raspunde intr-un timp cat mai scurt si vom incerca solutionarea cat mai favorabila .
  15. Salut , Pentru a satisface curiozitatea cititorilor ,nu ne este interzis sa utilizam telefoane de la alti producatori dar pentru a putea oferi un suport si feedback cat mai bun clientilor ,utilizam diferite modele de telefoane/tablete Allview. Weekend placut !
×

Important Information

Terms of Use