Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   07/26/2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.

Szilárd Ervin Szőgyenyi

Admin
  • Content count

    3,204
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    101

Szilárd Ervin Szőgyenyi last won the day on August 15

Szilárd Ervin Szőgyenyi had the most liked content!

About Szilárd Ervin Szőgyenyi

  • Rank
    Admin
  • Birthday 12/22/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mobilissimo.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timișoara
  • Interests
    Telefoane, tablete, telecom și ... bucătărit!
  • Model Telefon
    Huawei P10 și iPhone 6 Plus
  • Model Tabletă
    iPad Mini 2
  • Model Purtabil
    Allview Allwatch

Recent Profile Visitors

2,019 profile views

Single Status Update

See all updates by Szilárd Ervin Szőgyenyi

  1.  

    Buna! Detin un telefon Allview e4lite, l-am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani. De fiecare data cand l-am primit a functionat maxim 3 zile. Prima data mi-au resoftat, a 2-a zic ei ca mi-au schimbat placa de baza, dar este greu de crezut pentru ca functiona mai prost ca prima data(cat a functionat 2 zile). A 3-a oara am luat legatura cu serviceul si mi-au zis ca-mi schimba bateria, problema telefonului fiind cu totul alta. Am trimis mail la ei la ''Helpdesk'' si au luat telefonul in serviceul lor DIANGI prin care mi-au schimbat iar softul, am ridicat telefonul sambata si duminica dimineata deaja nu mai functiona. Este a 4-a oara, am incercat sa rezolv cu calm dar deaja imi pierd rabdarea! Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? (mai ales ca s-a defectat atat de des, intr-un timp atat de scurt) Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc!

    Precizez ca la a 2 trimitere in garantie este specificat pe certificatul de garantie ca a fost schimbata placa de baza, ceea ce nu sa intamplat pentru ca are acelasi imei de pe cutia originala deci nu a fost schimbata nici o placa de baza, in cazul acesta voi suna la protectia consumatorului!?

×

Important Information

Terms of Use