Jump to content

Szilárd Ervin Szőgyenyi

Admin
  • Content count

    3,228
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    102

Szilárd Ervin Szőgyenyi last won the day on November 15

Szilárd Ervin Szőgyenyi had the most liked content!

About Szilárd Ervin Szőgyenyi

  • Rank
    Admin
  • Birthday 12/22/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mobilissimo.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timișoara
  • Interests
    Telefoane, tablete, telecom și ... bucătărit!
  • Model Telefon
    Google Pixel 2 XL
  • Model Tabletă
    iPad Mini 2
  • Model Purtabil
    -

Recent Profile Visitors

2,390 profile views

Single Status Update

See all updates by Szilárd Ervin Szőgyenyi

  1.  

    Buna! Detin un telefon Allview e4lite, l-am trimis in service de 3 ori in 3 saptamani. De fiecare data cand l-am primit a functionat maxim 3 zile. Prima data mi-au resoftat, a 2-a zic ei ca mi-au schimbat placa de baza, dar este greu de crezut pentru ca functiona mai prost ca prima data(cat a functionat 2 zile). A 3-a oara am luat legatura cu serviceul si mi-au zis ca-mi schimba bateria, problema telefonului fiind cu totul alta. Am trimis mail la ei la ''Helpdesk'' si au luat telefonul in serviceul lor DIANGI prin care mi-au schimbat iar softul, am ridicat telefonul sambata si duminica dimineata deaja nu mai functiona. Este a 4-a oara, am incercat sa rezolv cu calm dar deaja imi pierd rabdarea! Daca a fost reparat de 3 ori nu sunt obligati sa-mi schimbe produdul? (mai ales ca s-a defectat atat de des, intr-un timp atat de scurt) Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc!

    Precizez ca la a 2 trimitere in garantie este specificat pe certificatul de garantie ca a fost schimbata placa de baza, ceea ce nu sa intamplat pentru ca are acelasi imei de pe cutia originala deci nu a fost schimbata nici o placa de baza, in cazul acesta voi suna la protectia consumatorului!?

×

Important Information

Terms of Use